HPI School Cloud با بیش از یک میلیون کاربر
[ad_1]
تعداد کاربران سی بار
HPI School Cloud با بیش از یک میلیون کاربر
از زمان شیوع تاجگذاری ، HPI School Cloud برای کلیه مدارسی که نمی توانند چنین راه حلی را در کشور دریافت کنند ، باز است. شماره های کاربران از ماه مارس بر روی پشت بام قرار گرفته اند.

یک دانش آموز 12 ساله دبیرستانی برای انجام تکالیف خود از رایانه در خانه خود استفاده می کند که معلمانش هر روز از طریق سرور مدرسه برای او می فرستند.
عکس: dpa
برلین ابر مدرسه آلمانی موسسه Haso Platner (HPI) در حال حاضر توسط بیش از یک میلیون کاربر استفاده می شود. این موسسه روز جمعه اعلام کرد از مارس 2020 ، تعداد کاربران پلت فرم آموزشی HPI نزدیک به سی برابر افزایش یافته است.
تقریباً 3400 مدرسه در حال حاضر از این سیستم عامل استفاده می کنند. این تعداد از ماه مارس ده برابر افزایش یافته است. طبق HPI ، در ساعات اوج مصرف ، حداکثر 35000 کاربر می توانند به طور همزمان به سیستم کنفرانس ویدئویی یکپارچه BigBlueButton دسترسی پیدا کنند.
ابر منبع باز و HPI رایگان به ویژه در نیدرزاکسن ، براندنبورگ و تورینگن شیوع دارد. همچنین HPI School Cloud International وجود دارد که در مدارس آلمان در خارج از کشور – همچنین به زبان انگلیسی) استفاده می شود. در اوایل این هفته ، HPI مجبور شد حمله سایبری به سیستم آموزشی را دفع کند. عاملان این امر با یک نظرسنجی هماهنگ و هماهنگ سعی کردند سرورها را به زانو در بیاورند. حمله دفع شد.
پروژه HPI به طور عمده با راه حل های مبتنی بر پلت فرم منبع باز مودل رقابت می کند. این شامل سکوی آموزشی بایرن Mebis است که ، با این حال ، بارها و بارها با مشکلات فنی دست و پنجه نرم کرده است. همچنین تعدادی راه حل متوسط در بازار وجود دارد. اینها شامل IServ ، ucs @ school ، Webweaver ، itslearning یا Schul.Cloud از شرکت ارائه دهنده مستقر در هانوفر Heinekingmedia است که با یک سیستم عامل حامی دولت مخالفت می کنند. علاوه بر شرکت های متوسط ، شرکت های بزرگ آمریکایی مانند مایکروسافت ، گوگل و اپل نیز در تلاشند خود را در بازار آموزش تثبیت کنند.
HPI School Cloud در سال 2017 به عنوان یک طرح آزمایشی و با حمایت مالی وزارت آموزش و پرورش فدرال به عنوان یک پروژه غیرانتفاعی منبع باز راه اندازی شد. در پاسخ به همه گیر شدن تاج در مارس 2020 ، وزارتخانه تصمیم گرفت ابر مدرسه HPI را در آلمان برای همه مدارسی که نمی توانند از چنین راه حلی توسط دولت یا اداره مدرسه استفاده کنند ، باز کند.
انجمن دیجیتال Bitkom روز جمعه از ایالت های فدرال خواست که برای دیجیتالی کردن مدارس با هم متحد شوند و با حمایت دولت فدرال ، سریعاً بستر آموزش ملی تصمیم گرفته شده در اجلاس آموزش را ایجاد کنند. “تقریباً یک سال پس از شروع همه گیری ، مدارس ما هنوز قادر به ارائه آموزش جامع از راه دور دیجیتال نیستند. یکی از مشکلات اصلی سیستم عامل های استان های فدرال است که اغلب نمی توانند با تعداد زیاد کاربران کنار بیایند و تحت تنش ، “گفت رئیس جمهور Bitkom ، آچیم برگ.
برای بسیاری از ایالات فدرال مناسب نیست که تصمیم خود را اشتباه بگیرند. “ما باید منابع و دانش ایالت های فدرال را برای ایجاد یک پیشنهاد ملی که سیستم عامل های قبلی ایالات متحده و راه حل های فروشندگان خصوصی را ادغام کند ، جمع کنیم. دیجیتالی شدن مدارس نباید به دلیل کوچک و کوچک فدرال انجام شود ، بلکه نیاز به تلاش های مشترک شهرداری ها ، ایالت ها و دولت فدرال دارد.
© dpa-infocom ، dpa: 210115-99-38055 / 2
[ad_2]