کمیسیون عوارض: وزیر امور خارجه سابق دوباره شوئر را اخراج کرد

[ad_1]

شأن اعتبار ناموفق

کمیسیون عوارض: وزیر امور خارجه سابق دوباره شوئر را اخراج کرد

پس از بیش از یک سال کار در کمیسیون تحقیق ، بازجویی های مهم شاهدان در مورد هزینه خودرو در پیش است. انتقاد از وزیر حمل و نقل شوئر و خانه وی پایان نمی یابد.

به روز شده: 14.01.2021، 20:44


الكساندر دوبریند (l) ، دبیر كل HSS و آندریاس شایر (HSS) ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال فدرال ، در بوندستاگ.

الكساندر دوبریند (l) ، دبیر كل HSS و آندریاس شایر (HSS) ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال فدرال ، در بوندستاگ.

عکس: dpa

برلین در جریان پردازش عوارض ناموفق ، یک شاهد مهم بار دیگر وزیر حمل و نقل آندریاس شییر (CSU) را تبرئه کرد – اما مخالفان هنوز س seesالات بی پاسخ زیادی را می بینند.



تمرکز اصلی بر زمان اعطای عوارض به شرکت ها در پاییز 2018 است و این سوال که آیا خطرات قانونی در نظر گرفته نمی شوند؟ این نیز در مورد قیمت عوارض است. سیاستمدار سبز ، الیور کریشر از “عدم مسئولیت سازمان یافته” صحبت می کند. سیاستمداران مخالف همچنین گمان می کنند که شوئر ایمیل های کمیسیون تحقیق در بوندستاگ را از طریق یک صندوق پستی خصوصی مخفی کرده است.

در ابتدا ، تمرکز بر شهادت جدید وزیر امور خارجه اسبق حمل و نقل گرهارد شولتز بود. بازجویی های وی عصر ادامه یافت. وزیر سابق حمل و نقل فدرال الكساندر دوبریند (CSU) قرار است به عنوان شاهد شنیده شود و بازجویی وی می تواند تا شب ادامه یابد. شوئر قرار است در تاریخ 28 ژانویه مجدداً به عنوان شاهد شهادت دهد.

مخالفان ، شوئر را به انعقاد قرارداد جمع آوری و کنترل عوارض در پایان سال 2018 متهم می کند – قبل از اینکه قطعیت قانونی وجود داشته باشد. شوئر در هزینه مودیان اشتباهات جدی را مرتکب شد. شوئر ادعاها را رد می کند.

نظرسنجی شولتس عمدتاً بر اساس اظهارات مدیران شرکتهای بعدی بود. آنها اظهار داشتند که در جلسه نوامبر 2018 به شوئر پیشنهاد داده اند تا قبل از انعقاد قراردادها ، دادگاه دادگستری اروپا صبر کند.

شولتز گفت که “بسیار مطمئن است که چنین پیشنهادی وجود ندارد.” او قبلاً در ماه اکتبر شهادت داده بود – و اکنون آن را توجیه کرده است. حتی پس از بررسی پرونده ها ، حافظه وی “مطمئن شد” که چنین پیشنهادی وجود ندارد. از نظر وی ، این هیچ منطقی نخواهد بود – به عنوان مثال ، زیرا در این صورت مناقصه گران باید هزینه هایی را که قبل از حکم دیوان عدالت متحمل شده اند ، متحمل شوند.

شوئر در ماه اکتبر شهادت داده بود: مطابق با خاطرات وی ، اپراتور پیشنهاد نکرده بود که نتیجه قرارداد را به تأیید دادگاه برسد.

دادگاه اروپا اعلام کرده است که مدل عوارض آلمان در تابستان 2019 مغایر با قوانین اروپا است – این برای مالکان خودرو از سایر کشورهای اتحادیه اروپا تبعیض آمیز است. اپراتورهای برنامه ریزی شده پس از خاتمه قرارداد بلافاصله پس از تصمیم دولت فدرال ، به دنبال خسارت 560 میلیون یورویی هستند.

شولتز دلیل داعیه خلاف این مدیران را متهم به داوری مداوم بین دولت فدرال و شرکت ها می داند. هر میلیون بیشتر که دولت فدرال به عنوان خسارت پرداخت خواهد کرد ، بر وضعیت شخصی مدیران نیز تأثیر خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه اولریش لانگ (CSU) گفت که با اظهارات شولتز ، اگر حتی می توان از یک بار صحبت کرد ، شوئیر به وضوح راحت شد. مشخصاً پیشنهادی از سوی اپراتور برای انتظار برای صدور حکم برای امضای قرارداد ارائه نشده است.

شولتز همچنین اظهارات خود را تکرار کرد که در مذاکره با مدیران ، خود و شوئر در نوامبر 2018 ، هدف ارائه پیشنهاد کنسرسیوم با هزینه سه میلیارد یورو در جهت دو میلیارد یورو مصوب بوندستاگ بود.

مخالفان در اعتماد وزیر و شولتز نیز تردید دارند. کریستین یونگ ، رئیس FDP ، گفت که شولتز حقیقت را “جلب” کرده است تا نه تنها از خود بلکه از دیگران نیز محافظت کند.

عوارض یک چیز معتبر CSU بود. مخالفان همچنین وزیر حمل و نقل پیشین دوبریندت را تا حدی مسئول شکست آنها می دانند. طبق بیانیه مشترک روسای حزب FDP ، سبزها و چپها ، تحت رهبری وی ، قوانین مربوط به عوارض توسط بوندستاگ و بوندسرات تصویب شد. برخلاف بسیاری از نظرات حقوقی ، قوانین مربوط به عوارض قانونی اعلام شده است.

در همین حال ، مخالفان س questionsالات بی پاسخ در مورد ارتباطات شوئر را از طریق یک صندوق پستی خصوصی می بینند. کریشر گفت که اگر شوایر برای آدرس ایمیل خصوصی در مورد عوارض خودرو مکاتبه پنهانی داشته باشد ، این پیامدهایی دارد.

اشپیگل گزارش داد که ظاهراً شوئر از آدرس ایمیل خصوصی و تاکنون ناشناخته برای امور رسمی استفاده کرده است. چندین منبع به مجله تأیید کردند که شوور از طریق حساب با ارائه دهنده GMX ، همچنین در مورد عوارض ، ارتباط برقرار کرده است. شوئر صندوق پستی کمیسیون تحقیق را فاش نکرد.

سخنگوی وزارتخانه گفت: “از آنجا که هیچ عوارضی از این حساب یا از این حساب ارسال نشده است ، نمی توان در این باره بحث کرد.”

اساس این یک نامه الکترونیکی از طرف شولتز است ، که در آن اواخر دسامبر 2018 اعلام کرد که مقاله ای از “ایمیل شخصی” خود را برای شوئر ارسال می کند. شولتز برای کمیته روشن کرد که این یک آدرس ایمیل خصوصی نیست ، بلکه یک آدرس ایمیل تجارت است. سیاستمداران مخالف گفتند ، آدرس ایمیل شولتز اشتباه بود. شولتز همچنین گفت كه او یكی دو بار چیزی را به آدرس GMhe خود به شوئر فرستاده است ، اما نه بابت هزینه.

© dpa-infocom ، dpa: 210114-99-25747 / 6


جدیدترین فیلم های سیاسی

جدیدترین فیلم های سیاسی

نمایش توضیحات

[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *