پس از بحث و جدال بسیار ، طرحی جدید برای افتتاح مدارس در برلین
[ad_1]
تحصیلات
پس از بحث و جدال بسیار ، طرحی جدید برای افتتاح مدارس در برلین
محققان آموزش هشدار می دهند که هر روز در آموزش در خانه می تواند کودکان خردسال را به عملکرد یادگیری خود بازگرداند. مدارس در برلین ، که به دلیل تاجگذاری بسته شده بودند ، باید به تدریج و به سرعت باز شوند. اما جور دیگری رقم می خورد.

سخنرانان زیر: Sandra Scheeres (SPD) ، سناتور آموزش در برلین.
عکس: dpa
برلین پس از چندین روز جنجال ، علیرغم مسدود شدن تاج ، برنامه های سنا برای افتتاح مدارس به تدریج در برلین از جدول خارج شده است. سناتور آموزش و پرورش ساندرا شییرز (SPD) روز جمعه اعلام کرد ، مدرسه مستقر در خانه برای دانش آموزان در کلاس های 1-9 ، و همچنین برخی از پایه های بالاتر ، حداقل تا 25 ژانویه تمدید می شود. تا آن زمان حضور اجباری وجود ندارد.
برای کلاس های پایانی 10 ، 12 و 13 در دبیرستان ها و دبیرستان ها از هفته آینده ، پیشنهادات حضوری در گروه های کوچک باید امکان پذیر باشد. اینکه آیا دروس متناوب با یادگیری در خانه و مدرسه ارائه می شود ، یا اینکه همه کارها از طریق آموزش در خانه انجام می شود ، باید توسط مدارس مربوطه با نمایندگان والدین تصمیم گیری شود.
در 19 ژانویه ، سنا در مورد نحوه ادامه تحصیل در مدارس ابتدایی از 25 ژانویه تصمیم خواهد گرفت. تا آن زمان ، احتمالاً اطلاعات قابل اعتماد تری در مورد چگونگی تأثیر تعطیلات بر عفونت کرونر و نقش جهش ویروسی جدید وجود دارد. علاوه بر این ، همانطور که گفته شد ، مدارس باید بودجه اضافی و پیشنهادات پشتیبانی را برای دانش آموزان در معرض آسیب اجتماعی قرار دهند. مانند گذشته ، مراقبت های اضطراری در مدارس ابتدایی وجود دارد.
روز چهارشنبه ، سنا تصمیم گرفت محاصره را تا 31 ژانویه تمدید کند ، اما از 11 ژانویه کلاسهای متناوب را در گروههای کوچک در مدارس برای سالهای مربوطه ارائه می دهد. از 18 ژانویه ، دانش آموزان کلاس های 1 تا 3 باید نمرات اضافی را مرحله به مرحله دنبال کنند. طبق این برنامه ، یک هفته پس از تعطیلات زمستانی ، کلاسهای درس باید از 15 فوریه برای همه عادی شود ، همانطور که قبل از قفل بود.
این روش انتقادات بسیاری را به همراه داشته است ، به عنوان مثال از اتحادیه معلمان GEW ، برخی از مدیران مدارس ، والدین و نمایندگان دانش آموزان ، اما همچنین در ائتلاف قرمز و قرمز و سبز. به گزارش dpa ، با توجه به این امر ، ائتلاف گرایان روز جمعه دیپلماسی بحران را تمرین کردند.
گزارش شده است که چپ و سبزها Scheeres را تحت فشار قرار می دهند. رئیس دولت جدید SPD ، وزیر خانواده فدرال ، فرانسیسکو گیفی و رئیس خود ، رائد صالح نیز وارد عمل شدند. سرانجام ، خط جدید در یک ستون طولانی با Scheeres و شهردار مدیر عامل مایکل مولر (SPD) گذاشته شد. همانطور که از صفوف آنها شنیده می شود ، سبزها و چپ ها از سازش حمایت می کنند.
Scheeres درباره طرح جدید گفت: “ما در حال پاسخگویی به نگرانی هایی هستیم که بارها در مدارس ابراز شده است. طی چند هفته آینده ، برای پاسخگویی به چالش های ناشی از همه گیری ، به بیشترین توافق ممکن در مدارس نیاز داریم.”
Gifi از این آیین نامه جدید استقبال می کند. وزیر امور خانواده فدرال گفت: “من فکر می کنم درست است که سناتور آموزش و پرورش ساندرا Scheeres تصمیم گرفته است پس از رای گیری در ائتلاف ، پایان تحصیل اجباری در مدرسه تا 25 ژانویه در برلین”.
“اطلاعات فعلی در مورد عفونت روشن می کند که ما هنوز در بدترین بیماری همه گیر تجربه کرده ایم.” با وجود همه تلاش های مناسب برای تأمین برابری در آموزش ، بازگشت به آموزش حضوری نباید زودرس باشد. “ما اکنون باید پیوسته و با مسئولیت پذیری عمل کنیم و سلامتی را در اولویت خود قرار دهیم.”
صالح خاطرنشان كرد كه برلین در حال حاضر مشابه براندنبورگ همسایه عمل می كند. “این شرایط مساوی را در منطقه برلین-براندنبورگ تضمین می کند.”
کای وگنر ، رئیس HDZ ، از “عدم اعلام” صحبت کرد. وی توضیح داد: “کمی قبل از آن ، قرمز-قرمز-سبز ترمز اضطراری را کشید. اما خسارت قبلاً وارد شده است.” “سناتور SPD برای آموزش و پرورش با عجله به جلو ، حداکثر عدم اطمینان را ایجاد کرده است.”
آندریاس شلیچر ، مدیر آموزش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، برنامه اولیه بازگشت سریع کودکان به مدارس ابتدایی را ستود. این محقق آموزش روز جمعه به rbb-Inforadio گفت: “همیشه ملاحظات دشواری وجود دارد. اما به خصوص در سالهای اول مدرسه و زندگی ، آموزش حضوری به راحتی غیر قابل تعویض است.” “از این نظر ، رویکرد در برلین ، اگر شرایط بهداشتی اجازه دهد ، بسیار معقول است که سریعتر از کوچکترین کودکان ، حتی در کلاسهای محدود ، شروع شود.”
شلایچر توضیح داد: آموزش همیشه مسئله ای از روابط است ، نه فقط انتقال دانش. حتی در سالهای اول مدرسه نیز آموزش حضوری لازم است زیرا دانش آموزان دبستانی نمی توانند انتظار داشته باشند که در خانه به طور مستقل تحصیل کنند. در اینجا ، ممکن است انتقال دانش دیجیتال “چیز زیادی نباشد”. از طرف دیگر ، در گروه های سنی بالاتر ، تغییر کلاس و دیجیتالی شدن می تواند موارد بیشتری را به همراه داشته باشد.
[ad_2]