دسته‌بندی نشده

وقتی مشکلی در قبض مخابرات وجود ندارد


همه چیز را مستند کنید

وقتی مشکلی در قبض مخابرات وجود ندارد

هرکسی که با قبض تلفن یا تلفن همراه خود مخالف است ، باید در اسرع وقت شکایت کند. ترجیحاً کتبی است. و موارد دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت.


بلافاصله تماس می گیرم: اگر به وضوح مشکلی در حساب شما رخ داده است ، کاربران نباید در تماس با ارائه دهنده تلفن همراه یا تلفن ثابت خود تردید کنند.

بلافاصله تماس می گیرم: اگر به وضوح مشکلی در حساب شما رخ داده است ، کاربران نباید در تماس با ارائه دهنده تلفن همراه یا تلفن ثابت خود تردید کنند.

عکس: dpa

بون آیا مواردی در قبض تلفن شما وجود دارد که نمی توانید با آنها کاری انجام دهید؟ آیا می تواند درخواست شخص ثالث باشد؟

در چنین مواردی ، کارشناسان توصیه می کنند که شکایات را به صورت مکتوب و مستندسازی کلیه مراحل ثبت کنید. به طور کلی ، توصیه می شود صورتحساب های مخابراتی خود را به طور منظم – تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت بررسی کنید.

اگر مقدار مورد نیاز بیشتر از حد معمول باشد ، مصرف کنندگان باید توجه ویژه داشته باشند. اورس مانسمان از مجله تخصصی “c’t” توضیح می دهد ، هر کسی که نتواند چنین مغایرتی را توضیح دهد یا بلافاصله خطایی را پیدا کند ، ابتدا باید مستقیماً با تامین کننده خود تماس بگیرد. تماس دقیق را می توان مستقیماً در فاکتور یافت.

با توجه به مرکز مصرف کنندگان نوردراین-وستفالن ، شکایت با دلایل خاص باید ظرف هشت هفته از زمان دریافت فاکتور صورت گیرد. با این حال ، ارائه دهندگان ممکن است در شرایط عمومی خود مدت زمان طولانی تری را برای این کار تعیین کنند.

شکایت از نظر نوشتاری بهترین است

البته می توانید ابتدا با تامین کننده تماس بگیرید. وكیل Kuga ، Theesan Selva ، از مركز مصرف كننده ، توضیح می دهد كه هیچ فرم تماس خاصی لازم نیست. با این حال ، به دلایل شواهد ، توصیه می شود شکایات را به صورت متنی مطرح کنید.

با کمی شانس ، همه چیز به نفع شما خراب می شود: یا فاکتور اصلاح می شود ، یا هنوز می دانید که فاکتور درست است. در صورت عدم وجود اختلاف نظر ، مشتریان باید به این فاکتور اعتراض کنند. به طور مکتوب و به تأمین کننده اطلاع دهید که این فاکتور نادرست است و چرا.

مدارک اتصالات فردی و آزمایشات فنی

اگر تأمین کننده نادرست فاکتور را تأیید کند ، باید نسخه جدیدی وجود داشته باشد. فیته ولف ، سخنگوی آژانس شبکه فدرال توضیح می دهد: “در صورت شکایت ، ارائه دهنده باید جزئیات اتصال فردی را به عنوان اثبات پرداخت خراب کند.” اگر نقص فنی قابل رد نباشد ، تأمین کننده نیز باید معاینه فنی انجام دهد.

به همین دلیل وکیل سلوا توصیه می کند که همزمان با شکایت فوراً مدارک مربوط به ارتباطات فردی و آزمایش فنی را درخواست کنید.

اگر ثابت شود که خدمات نادرست محاسبه شده اند ، مجبور به پرداخت هیچ چیز نیستید. به عنوان مثال ، اگر چنین اثبات شود که هزینه های لازم به دلیل استفاده از اتصال توسط مالک نیست بلکه توسط شخص ثالث غیرمجاز اثبات شده است ، این مورد وجود دارد. با این حال ، صاحب اتصال باید تمام کار ممکن را انجام داده باشد تا از این استفاده ناخواسته جلوگیری کند.

ادعاهای اشخاص ثالث

به طور خاص در مورد قبض های تلفن همراه ، ممکن است به نظر برسد که موارد خدمات شخص ثالث توسط مصرف کنندگان سفارش داده نشده یا استفاده نشده است ، توضیح می دهد Urs Mansmann. اینها می توانند اشتراک خدمات اطلاعاتی و سرگرمی یا خدمات مبتنی بر هزینه ، خطوط تلفنی و خدمات پیام رسانی باشند.

اگر مشکل شامل محصولات پیش پرداخت باشد ، پول معمولاً قبلاً پرداخت شده است. مانسمن می گوید: “تأمین كننده ها دوست دارند به گونه ای به عرضه كنندگان شخص ثالث مراجعه كنند كه گویی مسئولیتی ندارند.” اینجا ارزش مداوم بودن دارد. به منظور جلوگیری از ناپدید شدن بی اعتبار اعتبار پیش پرداخت ، این متخصص به ویژه از کاربران بی تجربه می خواهد بلوک شخص ثالث را برای پرداخت های یکبار مصرف و اشتراک ایجاد کنند.

آیا باید در این میان صورتحساب را تسویه کنید یا خیر؟ منسمن می گوید: “اگر قبض را پرداخت نكنید ، به ایجاد انگیزه غیرجذاب از جمله یادآوری و هزینه های یادآوری می پردازید.” با این حال ، ارائه دهنده خدمات فقط در صورت تأخیر مشتری حداقل 75 یورو می تواند اتصال را مسدود کند. بلوک باید دو هفته قبل اعلام شود.

زمینه اطلاعات: از کجا می توانید کمک بگیرید

Urs Mansman از c’t می گوید ، شما می توانید در مورد قبض های مخابراتی ارزان قیمت از مراکز مشاوره کمک بگیرید. “این بیشتر در مورد مبالغ بسیار کمی است. وقتی من به یک وکیل می روم ، او منابع زیادی ندارد.”

مشتریان همچنین می توانند استفاده کنند
روش حل اختلاف در آژانس شبکه فدرال راه اندازی شد. فیته ولف سخنگوی دولت توضیح می دهد که این امر می تواند به صورت آنلاین اعمال شود. رویه حل اختلاف یک رویه سازش خارج از دادگاه است که هیچ هزینه ای برای مصرف کنندگان ندارد. فقط شواهد ، به ویژه مکاتبات با شرکت ، باید ارائه شود.

© dpa-infocom ، dpa: 210113-99-09149 / 3


Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *