“ما از فرهنگ بار برلین پیشی می گیریم”

[ad_1]

نوشیدنی

“ما از فرهنگ بار برلین پیشی می گیریم”

در ده سال ، شرکت برلین توماس هنری بارز جهان را فتح کرد. ملاقات با مدیر عامل سیگرید باهارت.


سیگرید باچرت از سال 2017 مدیر عامل شرکت برلین توماس هنری است.

سیگرید باچرت از سال 2017 مدیر عامل شرکت برلین توماس هنری است.

عکس: مائوریتزیو گامبارینی

دو طبقه کارخانه توماس هنری در Bessemerstrasse در Schöneberg خالی است. فقط در فاصله یک ضربه سبک برای تعمیرات وجود دارد. دفتر داخلی 85 کارمندی را که معمولاً در اینجا رفت و آمد می کنند ، تحویل گرفته است. سیگرید باهرت در بار داخلی ، جایی که معمولاً مهمانی های اداری جشن گرفته می شود ، نوشیدنی های جدید ایجاد می شود و فیلم های رسانه های اجتماعی ساخته می شود ، به تنهایی نشسته است. از سال 2017 ، او مدیرعامل تولید کننده لیموناد تلخ است ، که راه خود را از برلین به بهترین بارهای جهان پیدا کرده است. بهرت گفت ، البته او تصور می کند دهمین سالگرد متفاوت باشد. زیرا اگر بتوانید با توماس هنری یک کار انجام دهید ، این مهمانی است.



در سال 2010 به عنوان استارتاپ توسط سباستین مارچینگ و نورمن سیورت تاسیس شد

این شرکت در سال 2010 توسط Sebastian Braque و Norman Sievert به عنوان یک شرکت نوپا با هدف بلند پروازانه رقابت با انحصار قبلی Schwepes تاسیس شد. بهارت که از ابتدا به عنوان مشاور در آنجا بوده است ، گفت: “در جایی که فقط یک” دشمن “وجود دارد ، جای دیگران نیز فراهم است.” شارژهای نوشیدنی طولانی توماس هنری باید جنسیتر ، مدرن و شهری نسبت به مارک شناخته شده باشد و همچنین از کیفیت و اطمینان بالاتری نسبت به متصدیان باران در گرمترین فروشگاه های شهر برخوردار باشد.



یک داروساز و شیمی دان بریتانیایی به عنوان یک نامزد شناخته شد که در سال 1773 – حدود ده سال قبل از جاکوب شوپه – روشی را برای افزودن اسید کربنیک به آب ایجاد کرد. همانند بطری های شیشه ای رنگی مشخص ، پسر هنری ویلیام مجبور شد بدون هیچ گونه توضیح دیگری مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا این بزرگسال به عنوان مدل مناسب نبود. با همکاری هلموت آدام ، بنیانگذار مجله صنعتی “Mixology” و نمایشگاه تجاری Bar Convent و همچنین صاحب بار “Salt” در آن زمان ، آب مقوی ، آبجو زنجبیل ، آب گازدار و زنجبیل به بازار عرضه شد. سیگرید باهارت می گوید: “اصول نوار”.



آبجو زنجبیل در آلمان بازار طاقچه ای بود

آبجو زنجبیل برای قاصدک کلاسیک مسکو در آن زمان به سختی در آلمان موجود بود و توماس هنری در اینجا خلا بازار را پر کرد. پرفروش ترین آب مقوی بود و هست. 62 میلیون ژین و مقوی با توماس هنری در سال 2019 در آلمان مصرف شد که 50 درصد از فروش لیموناد حاوی کینین را در اختیار داشت.

بهرت می گوید ، روند جین همچنان ادامه دارد ، هم در بارها و هم در خانه. “خود سرگرمی ها در کمد لباس هایشان انواع مختلفی دارند و می خواهند آزمایش کنند. روح دیگری وجود ندارد.” توماس هنری علاوه بر مقوی کلاسیک هندی ، مقوی شاه توت ، قهوه و گیلاس را در کارنامه خود دارد – یکی دیگر از آنها باید در سال 2021 اضافه شود. مدیر عامل می گوید ، در حالت ایده آل ، یک آب مقوی مناسب از توماس هنری وجود دارد.

شما همیشه به دنبال ترندهای جدید با متقاضیان برتر هستید

در سال 2013 ، سباستین براک و نورمن سیورت توماس هنری را به سرمایه گذاران رالف هوپ و منفرد فربر فروختند و تولید به تولیدكننده نوشیدنی Staatlich Bad Meinberger منتقل شد. 500 بطری 0.2 لیتری در دقیقه در کارخانه پر کردن در نوردراین-وستفالن فرآوری می شود.این محصول در حال حاضر در 54 کشور موجود است و هنوز هم برلین شرایط آن را مدیریت می کند. سیگرید باهرت می گوید: “این شهر خانه معنوی ماست ، ما از فرهنگ بار در برلین فراتر رفته ایم.” علاوه بر این ، شهرت شهر برای محبوبیت این برند در خارج از کشور مهم نیست.

توماس هنری با وجود موفقیت روزافزون ده ساله خود ، بخشی از روحیه استارتاپ خود را حفظ کرده است. این امر نه تنها در دفتر با لابی ها و بارها ، بلکه اراده همیشگی برای نوآوری منعکس می شود. تا به امروز ، در مورد توسعه محصولات جدید و پیگیری روندهای تجاری ، مارک تجاری با بارمن های معروف برلینی مانند کریم فاضل از “Bar Tausend” ، آرون Naagentira Puvanendran از “Kink” یا کنستانتین هنریچ از “Stairs Bar” همکاری می کند.

لیموناد گریپ فروت Pinkf به عنوان یک افزودنی جدید

از حرفه ای تا حرفه ای ، توماس هنری سه ماده اصلی قارچ جنگلی ، درختان چوبی و ماسه سنگ را در اختیار دارد که به روشی مشابه تلخ استفاده می شود. علاوه بر این ، یازده ماده پرکننده ، از جمله آخرین موارد اضافه شده ، لیموناد گریپ فروت صورتی ، که کریم فضل کوکتل کلاسیک مکزیکی Paloma را با آن مخلوط می کند. یک طبل را از یخ پر کنید ، چهار سانتی تکیلا و دو سانتی لیتر آب آهک تازه اضافه کنید و لیموناد را روی آن بریزید. در آخر ، نوشیدنی با کمی نمک گرد می شود.

در توماس هنری ، همیشه پر کردن از نظر کوکتل در نظر گرفته می شود. باهرت گفت: محصولی که به خودی خود طعم داشته باشد اما مانند کوکتل عمل نکند هرگز وارد بازار نخواهد شد. او می گوید ، در حال حاضر تكیلا در حال تجدید حیات است و از این طریق ایده لیموناد گریپ فروت صورتی ایجاد شد. “ما سعی می کنیم نوشیدنی ها را هل دهیم. البته همیشه این کار نمی کند.” مقوی قهوه به زودی از بازار ناپدید می شود. اگرچه این روند در میله ها سریع ترین بود ، اما بر کاربران نهایی تأثیری نگذاشت.

به میله های دستور العمل و درسهایی در بحران تاج توجه کنید

و در پایان ، او مجبور است محصول را بخرد. در حالت ایده آل ، مهمانان یک محصول توماس هنری را در بار مورد علاقه خود می نوشند و سپس آن را در خانه خریداری می کنند. سیگرید باهرت می گوید: “شما این محصول را در صنعت غذا درست می کنید و از تجارت درآمد کسب می کنید.” این شرکت به ویژه در بحران کرونر از این مزیت بهره می برد ، حتی اگر از دست دادن فروش فقط تا حدی با میله های بسته جبران شود. با این حال ، مدیر عامل در مورد صنعت خوش بین است. حتی اگر کسی با نوشیدنی هایی که باید بخورند ثروتمند نشود: “در هیچ کجا پنجره ها به اندازه یک اتاق پذیرایی بالا نیستند.”

از نظر توماس هنری ، همه گیری در حال حاضر به معنای تمرکز بر میله ها است. بهارت گفت: “من فکر می کنم بسیاری از افراد در این امر سهیم هستند.” در کتاب ویژه منتشر شده “Hausbar: مخلوط کردن نوشیدنی ها مانند افراد حرفه ای” ، در وب سایت این شرکت و در رسانه های اجتماعی ، دستورالعمل ها و دستورالعمل های کوکتل بی شماری وجود دارد که می توانید در چهار دیوار خود نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنید.


[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *