ریلی: S-Bahn S21 جدید از اواسط دسامبر به بهره برداری می رسد



ترافیک

ریلی: S-Bahn S21 جدید از اواسط دسامبر به بهره برداری می رسد

ایستگاه مرکزی برلین یک محل اتصال قطار از راه دور است ، اما فقط با S-Bahn از دو جهت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. پس از چند تأخیر ، این باید به زودی تغییر کند.


“S21 Berlin Tunnel” بر روی پوستر یک سایت ساختمانی در ایستگاه اصلی راه آهن نوشته شده است.

عکس: dpa

برلین مسافران از شمال برلین باید از زمستان سال آینده مستقیماً با S-Bahn به ایستگاه اصلی ارتباط داشته باشند. سخنگوی راه آهن گفت: خط جدید S21 از سواتبا به ایستگاه اصلی قطار با تغییر برنامه در 12 دسامبر به بهره برداری می رسد. در حال حاضر در ایستگاه اتوبوس زیر Invalidenstrasse در شمال ایستگاه مرکزی در دست ساخت است. ریل ، بالاست و فناوری سیگنال نیز در طول مسیر پردازش می شوند. اتصال اولین بخش به اصطلاح است. City-S-Bahn ، که روزی به سودکروز منتهی می شود.



در ابتدا ، قطارها باید در مرحله اول ساخت و ساز بین ایستگاه های عروسی یا وستهافن و ایستگاه اصلی در سال 2017 حرکت می کردند. با این حال ، برنامه ریزی مجدد و تغییر روش های ساخت و ساز بارها به تأخیر منجر شده است. تابستان امسال برای آخرین بار برنامه ریزی شده بود. روزنامه برلین زیتونگ اخیراً تأخیرهای جدید را اعلام کرد.

سخنگوی راه آهن گفت: “این تاخیرها به دلیل تاج است.” با این حال ، تست درایو های پیست باید از تابستان آغاز شود. در آخر اینکه چقدر مرحله ساخت گران خواهد بود هنوز مشخص نیست. طی چند سال گذشته ، هزینه ها بارها و بارها افزایش یافته است. راه آهن در مورد سرمایه گذاری بیش از نیم میلیارد یورو صحبت می کند.

ایستگاه زیر Invalidenstrasse به عنوان یک راه حل موقت در نظر گرفته شده است. بعد از کار بیشتر ، قطارها باید در سال 2026 به ایستگاه مرکزی بروند. تا آن زمان ، مسافران S-Bahn می توانند از طریق یک گذرگاه زیرزمینی به ایستگاه مرکزی برسند.

خط 21 که مدتهاست برنامه ریزی شده است ، قرار است به یک محور جدید شمال به جنوب برای S-Bahn تبدیل شود که 20 متر زیر منطقه پارلمانی و دولتی بالا می رود و از ایستگاه مرکزی عبور می کند. سپس از چهار مسیر S-Bahn قابل دسترسی خواهد بود – تاکنون فقط اتصال شرق به غرب وجود داشته است.

مرحله دوم ساخت بین ایستگاه قطار اصلی و پوتسدامر پلاتز است. سال گذشته ، مذاکرات در مورد مسیر دقیق دو تونل در رایشتاگ و در بنای یادبود سینتی و روما در اروپا انجام شد که در طول سوسیالیسم ملی در تیرگارتن کشته شدند. طبق راه آهن ، هنوز مشخص نشده است که کدام گزینه با درخواست تصویب طرح ارائه می شود.

سخنگوی گفت: “ما می خواهیم در اسرع وقت شروع به ساخت و ساز کنیم”. اما هنوز نمی توان یک زمان را مشخص کرد. یک ماشین خسته کننده تونل برای کار در زیرزمین در رایشتاگ برنامه ریزی شده است. باید در مقابل دروازه براندنبورگ یک گودال ساختمانی باز وجود داشته باشد.