دسته‌بندی نشده

رانندگان در پوتسدام در آلمان کمترین رضایت را دارند


مانیتور ADAC

رانندگان در پوتسدام در آلمان کمترین رضایت را دارند

مدیریت سایت ساخت و ساز ، وجود فضای پارکینگ در سطح شهر و میزان هزینه پارکینگ باعث نارضایتی در پوتسدام شده است.


زنی با ماسک صورت و کیف خرید در خیابان خرید Brandenburger Strasse در پوتسدام.

زنی با ماسک صورت و کیف خرید در خیابان خرید Brandenburger Strasse در پوتسدام.

عکس: dpa

پوتسدام به عنوان بخشی از بررسی Mobil in der Stadt ، ADAC در مورد رضایت کاربران جاده در شهرهای آلمان با 150،000 تا 300،000 ساکن س askedال کرد. پوتسدام در میانه جدول رده بندی قرار داشت. اما رانندگان در پایتخت ، براندنبورگ ، بیشترین حساسیت را در آلمان داشتند.



در جدول رده بندی کلی ، پوتسدام در رده 12 از 29 قرار دارد – هافبک میانی. ADAC میزان رضایت مردم از وضعیت تحرک مربوطه را در 29 شهر متوسط ​​بررسی می کند. ارزیابی رانندگان ، دوچرخه سواران ، عابران پیاده و کاربران حمل و نقل عمومی به طور جداگانه در نظر گرفته شد و در یک شاخص مشترک ترکیب شد.



طبق این مطالعه ، نارضایتی رانندگان در پوتسدام عمدتاً به دلیل مدیریت سایت ساخت و ساز ، در دسترس بودن فضای پارک در سراسر شهر و میزان هزینه پارکینگ است. Volker Crane ، یکی از اعضای هیئت مدیره ADAC در برلین-براندنبورگ ، می تواند نارضایتی رانندگان را درک کند: “سایت های ساختمانی و ازدحام مربوطه به طور طبیعی پتانسیل بالایی برای ایجاد اختلال دارند. با این وجود ، پوتسدام به دلیل ساختار تاریخی شهر قدیمی و موقعیت جغرافیایی آن ، مدیریت سایت های ساختمانی را با چالشی مواجه می کند. یک سایت ساختمانی می تواند به سرعت منجر به ایجاد ترافیک شود.



مانیتور ADAC همچنین نشان می دهد که دوچرخه سواران از رفتار سایر دوچرخه سواران و عابران پیاده انتقاد کرده اند. از طرف دیگر ، طبق گفته Volker Crane ، عابران پیاده مانند دوچرخه سواران رفتار می کنند. ADAC از کاربران جاده می خواهد که توجه متقابل نشان دهند و رفتار خود را زیر س ownال ببرند.

مونستر در ترافیک با ماشین ، دوچرخه یا پیاده در رتبه اول قرار دارد. مونشن گلادباخ در انتهای مطالعه ADAC قرار دارد.


Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *