رئیس شورای کاری VW خواستار نفوذ بیشتر – Berliner Morgenpost است



رقابت از تسلا

رئیس شورای کاری VW خواستار نفوذ بیشتر است

VW باید در رقابت با تسلا کشیده شود و رئیس شورای کار نیز در این شکی ندارد. Osterloch اصرار دارد كه هیئت مدیره علاوه بر پس انداز ، از منابع موجود استفاده بهتری داشته باشد – و متعجب است كه قوانین جدید حقوق و دستمزد تا بعد از تلاش دوم اجرا نمی شود.


رئیس شورای کار VW ، برند استرلوخ.

رئیس شورای کار VW Bernd Osterloch.

عکس: dpa

ولفسبورگ اگر هیئت مدیره همچنین بتواند گروه بیشتری را تنظیم کند ، Bernd Osterloch می خواهد از اهداف دقیق تر تحت فشار بحران کرونر ، شوک های صنعتی و افزایش رقابت تسلا پشتیبانی کند.

وی با توجه به تعداد زیادی از انواع سلول باتری که برای اتومبیل های الکتریکی استفاده می شود ، به خبرگزاری آلمان گفت: “با چنین رشد وحشی ، اندازه و مقیاس پذیری ما ناگهان کمک زیادی نمی کند.” فولکس واگن در حال حاضر حدود دو ده نسخه بیشتر از رقیب آمریکایی خود دارد. Osterloch گفت: “برای مشتری ، همه چیز به نتیجه مربوط می شود ، یعنی حداکثر برد با مصرف بهینه و ظرفیت بار مناسب.”

یک نماینده ارشد کارمند که در هیئت نظارت VW نیز هست گفت: “محل قرارگیری سلولهای منفرد مخفی شده در خودرو” باید استانداردتر باشد ، تا بتوانیم از نفوذ خود به عنوان یک گروه استفاده کامل کنیم. “روش های خاص و سوسیس اضافی مارک ها باید از گذشته باشد.” مدت طولانی است که خودروساز مستقر در ولفسبورگ به دنبال پس انداز بیشتر است ، اما شورای کار همچنین از مدیران ارشد می خواهد به جای بار اضافی کارکنان ، کاهش تنوع تجهیزات و فرایندهای هماهنگ تر را متمرکز کنند.

Osterloch درباره اهداف عملکردی که اخیراً توسط مدیر عامل شرکت هربرت دیز تأیید شده است ، گفت: “کارایی بیشتر همیشه خوب است.” “قبل از کریسمس ، هیئت نظارت از طرح حمایت از دیس برای کاهش هزینه های ثابت تا پنج درصد دیگر طی سه سال آینده پشتیبانی کرد – برنامه دقیق باید در سه ماهه اول با جزئیات بیشتری تهیه شود ، به تازگی آغاز شده. به عنوان یک پیروزی تدریجی برای شورای کار ، تعهد مدیریت برای تحقق پس اندازهای احتمالی جدید فقط در برنامه های موجود ، یک سنگ بنای تلقی می شود.

از دیدگاه Osterloch ، VW هنوز هم می تواند از طریق توافق نزدیك بین توسعه ، عرضه و تولید ، ذخایر خود را جمع آوری كند: “تولید یك ماشین عالی كه ساخت آن بعد از آن دشوار است ، كار چندانی ندارد. مدل باید برای آن طراحی شود. روشی که توالی مونتاژ پس از آن کار می کند. »در سال های آینده ، VW میلیاردها میلیارد دلار را بر روی تحرک الکترونیکی و شبکه متمرکز خواهد کرد.

این فقط سرعت بیشتر یا کاهش کارکنان را با توجه به روش موبر رد می کند: “این جایی است که شما شروع به کار می کنید در حالی که نمی دانید چه کاری انجام دهید و می خواهید فلش برای بازار سهام باشد.” در سال 2020 ، به دلیل فشار زیاد و مشکلات فنی در صنعت گلف ، دوباره اختلافاتی بین شورای کار و شورای اجرایی وجود داشت. دیس اخیراً گفت شرکتهای آمریکایی مانند تسلا و اپل فرصتهای بسیار بهتری برای تأمین مالی بازار سرمایه دارند ، بنابراین VW باید توجه بیشتری به هزینه های داخلی و کارایی داشته باشد. این شرکت باید “به طور قابل توجهی پیشرفت کند تا بتواند در آینده رقابتی باشد و رتبه بهتری کسب کند.”

علاوه بر موفقیت در تجارت ، اهداف مربوط به محیط زیست ، مسائل اجتماعی و رهبری خوب نیز به زودی در محاسبه حقوق هیئت مدیره VW گنجانده می شوند – چیزی که قبلاً معرفی شده اما به تعویق افتاده است. اکنون مجمع عمومی بعدی باید در این مورد تصمیم گیری کند. استرلوخ گفت: “این مرا کمی متعجب و آزرده خاطر می کند.” “اگر ما فقط آنچه را به کمال می رساندیم و چیزی را بهبود می بخشیدیم ، همه آنچه را که نیاز داشتیم ، داشتیم.

در همین حال ، حتی رهبران بازار مالی مانند لری فینک ، رئیس بلكراك ، بزرگترین مدیر دارایی جهان ، اذعان می كنند كه چنین مباحثی برای سنجش موفقیت مدیریت مهم است: مناطق در مکان های خود ، این یک عامل رقابتی به طور فزاینده ای دشوار و اصلی در تصمیم گیری خرید مشتریان است. “

اوسترلوخ اذعان داشت: وضعیت دائماً دشوار همه گیر ، که در حال حاضر منجر به گلوگاه در بخشهای مهم تأمین کنندگان مانند نیمه هادی ها می شود ، همچنین زندگی را برای فولکس واگن دشوار می کند. “ما دقیقاً نمی دانیم کرونا چگونه پیشرفت خواهد کرد.” سایر تأمین کنندگان اصلی ممکن است تحت تأثیر کارکنان و از دست دادن شغل قرار بگیرند. براساس گزارش ها ، VW در حال محاسبه داخلی با کاهش محسوس تولید به دلیل از بین رفتن اجزای سازنده است.

استرلوخ هشدار داد ، در مورد مدل های الکتریکی ، تامین کنندگان در کل تقاضای بیشتری دارند. “اگر بخواهیم اتومبیل های برقی بسازیم ، به همه چیز مربوط به آن نیاز داریم. اگر قسمت مهمی مانند باتری به میزان کافی از دست رفته باشد ، کار نمی کند.” او نمی توانست شکایاتی را که شرکت های خودروساز به طور فزاینده ای خودشان قطعات تولید می کنند درک کند. “البته ، تأمین کنندگان هنوز هم یک عامل مهم اقتصادی در صنعت اتومبیل آلمان هستند – اما آنها باید خودشان حرکت کنند.” تجارت سلول باتری سودآور است ، اما شما به پیش پرداخت به موقع نیاز دارید. “من فکر می کنم تامین کنندگان آلمانی فرصت های واقعی را فراهم می کنند.”

رئیس شورای کار انتظارات زیادی از بخش نرم افزار جدید موجود در این گروه دارد. وی گفت: “مدت طولانی هیچ اتفاقی نیفتاده است.” “در سال 2017 ، من دوباره گفتم که ما برای این کار به کسی در بالاترین سطح نیاز داریم. کسی که خلاقانه به آن فکر کند: در پنج سال دیگر فناوری اطلاعات در چنین شرکت بزرگی چگونه باید باشد؟ ما به هماهنگی بیشتری نیاز داریم.” مسئولیت اصلی موضوع مهم است. آخرین و مهمترین چیز این است که جذابیت ما به عنوان کارفرماست. » Osterloch داوطلب شد تا مدیریت منطقه را با یك مدیر بر عهده بگیرد.

© dpa-infocom ، dpa: 210109-99-952949 / 2