رئیس جوزو و گورینگ- اکاردت نیاز به ایده های خلاقانه دارد
[ad_1]
درس های همه گیر
رئیس جوزو و گورینگ- اكاردت نیاز به ایده های خلاقانه دارد
بیماری همه گیر تاج و تخت همچنین زندگی روزمره مدرسه را گیج می کند. هنوز در درس های دیجیتال مشکلاتی وجود دارد. سیاستمداران زن چندین ایده دیگر دارند.

رئیس جمهور جدید فدرال جوسو ، جسیکا روزنتال.
عکس: dpa
برلین برای اطمینان از دروس مدرسه حتی در صورت بروز همه گیر شدن تاج ، یوسوس و سبزها به راه حل های خلاقانه اعتماد می کنند. رئیس جدید جوسو ، جسیکا روزنتال ، پیشنهاد کرده است که از معلمان دانشجویی بعنوان معلمان اضافی در بحران کرونا استفاده شود.
کاترین گورینگ-اكارد رهبر سبزهای بوندستاگ پیشنهاد كرد كه از موزه ها و تئاترهای بسته استفاده شود. دیجیتالی شدن تدریس طبق انتظارات پیش نمی رود.
اخیراً ، این بحث در مورد اینکه آیا برخی از مدارس ، با وجود تعداد زیادی از عفونت ها ، باید کلاس های حضوری یا حداقل انتخابی داشته باشند ، بحث شده است. در چندین ایالت فدرال ، علی رغم اعتراضات فزاینده ، این مورد هنوز لازم است در ژانویه اعمال شود ، حداقل برای کلاسهای فارغ التحصیلی.
رئیس جدید Juso Rosenthal به آژانس مطبوعاتی آلمان گفت که استفاده از دانش آموزان به عنوان معلمان اضافی می تواند گروه های مطالعه کوچکتری را تشکیل دهد و خطر ابتلا را کاهش دهد. این جوان 28 ساله که خود معلم است و از سال گذشته در مدرسه ای در بن تدریس می کند ، گفت: “ما می توانیم دانش آموزانی را استخدام کنیم که به تازگی کار نیمه وقت خود را از دست داده اند.” وی همچنین از دولت های ایالتی و فدرال خواست هتل ها و نمایشگاه ها را اجاره کرده و طبقات را تقسیم کنند.
رهبر گروه پارلمانی سبز ، گورینگ-اكارد ، در روزنامه های گروه رسانه ای فانكه پرسید: “چرا نباید از موزه های بسته و تئاترهای خالی برای درس استفاده شود؟ چرا برای نصب فیلترهای هوا كمك فنی و سازندگان ایستاده به مدارس نمی آوریم؟” ؟ ” وی همچنین به پخش كنندگان خدمات عمومی پیشنهاد كرد كه پیشنهادات آموزشی تعاملی خود را گسترش دهند. در بسیاری از جاها ، درس عادی برای مدت طولانی امکان پذیر نیست. رهبر گروه گفت: “به همین دلیل ما باید راه حل های خلاقانه دیگری پیدا کنیم.”
گورینگ-اكارد آن را به عنوان “یك فاجعه كامل توصیف كرد كه بسیاری از مدارس هنوز نمی توانند درس های دیجیتالی مناسب بگیرند.” طبق مطالعه شبکه تحریریه آلمان (RND) در میان ایالت های فدرال ، پیمان دیجیتال هنوز کند است. تا پایان سال 2020 ، 916 میلیون یورو به عنوان بودجه تصویب شده بود. کمتر از یک پنجم کل مبلغ ارائه شده توسط دولت فدرال. در نیمه دوم سال ، همه چیز کمی بیشتر شد. در حالی که طبق RND ، تنها 242 میلیون یورو تا تابستان سال 2020 تصویب شده است ، این در پایان سال 2020 674 میلیون یورو بیشتر بوده است.
این پیمان دیجیتال از 17 مه 2019 به اجرا درآمد. دولت فدرال از طریق برنامه بودجه ، پنج میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در تخته های سفید دیجیتال (تخته های هوشمند) ، WiFi مدرسه ، سیستم عامل های یادگیری آنلاین و دستگاه های تلفن همراه پنج میلیارد یورو در اختیار مدارس قرار می دهد. 500 میلیون دلار دیگر نیز از ایالت های فدرال اضافه می شود.
با این حال ، ولت روز شنبه با استناد به متخصصان در زمینه مشکلات فعلی در عرضه تبلت و لپ تاپ ، گفت: مارتین مایر ، معاون ارشد رئیس شرکت ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات Cancom مستقر در مونیخ ، گفت: “بازار لپ تاپ و تبلت از پاییز خالی است – نه تنها در آلمان بلکه در سراسر جهان.”
اگر دولت های فدرال و ایالت بخواهند در مورد اقدامات بعدی تصمیم بگیرند ، روزنتال خواستار یک تحقیق علمی بر اساس خطر ابتلا به جهش های ویروسی جدید در مدارس شد – قبل از 25 ژانویه. وی همچنین هشدار داد که باید از بحران تاجگذاری درس گرفت و معلمان بیشتری را مستقیماً استخدام کرد. وی گفت: “ما در حال حاضر به کارمندان بیشتری در بخش آموزش نیاز داریم. اکنون می توانیم این کار را انجام دهیم.” از نظر جوزو ، برای اطمینان از گشودن ایمن مدارس ، کارهای زیادی انجام نشده است: روزنتال پرسید: “ماسک FFP2 کجا ، آزمایش سریع کجا ، اتاق اجاره کجا ، پرسنل اضافی کجا؟”
رالف برینکهاوس ، رهبر گروه پارلمانی اتحادیه ، خواستار ایجاد چشم انداز روشن برای مدارس برای بقیه سال تحصیلی شد. سیاستمدار HDZ در Neue Westfälische هشدار داد: “مدارس ، والدین و کودکان به برنامه ریزی نیاز به امنیت دارند. آیا باید اقدامات را گسترش دهیم؟ این چه تاثیری در امتحانات دارد؟ آیا تعطیلات عید پاک را کوتاه می کنیم؟ مردم می خواهند زندگی خانوادگی را برنامه ریزی و تنظیم کنند.” ، چاپ شده در بیله فلد.
© dpa-infocom ، dpa: 210109-99-953183 / 2
جدیدترین فیلم های سیاسی
جدیدترین فیلم های سیاسی
نمایش توضیحات
[ad_2]