دیجیتالی شدن در مدارس: خلا gapها و موارد فنی



مطالعه

دیجیتالی شدن در مدارس: خلا gapها و موارد فنی


دانش آموزان کلاس 9 در کلاس روی لپ تاپ کار می کنند.

دانش آموزان کلاس 9 در کلاس روی لپ تاپ کار می کنند.

عکس: dpa

تأثیر پرش تاج بر دیجیتالی شدن در سیستم آموزش و پرورش چیست؟ و کار معلمان چگونه تغییر می کند؟ یک مطالعه کاستی هایی را می بیند.

فرانکفورت همه گیری تاج سرعت دیجیتال سازی را در مدارس آلمان تسریع کرده است ، اما هنوز در تجهیزات فنی خلا significant قابل توجهی وجود دارد.


همانطور که از مطالعه نماینده دانشگاه گوتینگن مشاهده می شود ، به عنوان مثال ، در هر مدرسه دوم ، WiFi برای دانشجویان فراهم نمی شود. علاوه بر این ، اتحادیه آموزش و علوم (GEW) که اولین نتایج مطالعه را در فرانکفورت ارائه داد ، گفت: بین مدارس ، به عنوان مثال از نظر صلاحیت دیجیتال ، فاصله مشخصی وجود دارد. بار کاری معلمان دوباره افزایش یافته است.

در این مقاله آمده است: “یادگیری با رسانه ها و ابزارهای دیجیتال در مدارس آلمان بسیار نابرابر اعمال می شود.” این شکاف دیجیتالی توسعه مهارت ها و مشارکت برابر را تهدید می کند. ایلکا هافمن از هیئت مدیره GEW گفت: “ما یک دنیای مدرسه داریم که در حال دور شدن است.” در آغاز سال 2021 ، بیش از 2000 معلم متوسطه I و II در سراسر کشور برای بررسی مورد بررسی قرار گرفتند. بر این اساس ، حدود یک سوم مدارس از نظر دیجیتالی شدن به اصطلاح دیرآمد هستند و دوازده درصد آنها “پیشگام” هستند.

فرانک موسمان ، مدیر تحقیق از دانشگاه گوتینگن ، گفت: “این اختلافات جدی است.” طبق این نظرسنجی ، به عنوان مثال ، تنها یک سوم جوانان در اواخر مدارس می توانند بررسی کنند که آیا می توانند به اطلاعات موجود در اینترنت اعتماد کنند یا خیر. این در حالی است که در مدارس پیشگام 62 درصد است. و زیرساخت های دیجیتال یا فرصت های آموزش بیشتر معلمان نیز بسیار بدتر است.

به گفته دانشمندان ، کرونا انگیزه شدیدی به دیجیتال سازی بخشید. اما در تجهیزات فنی کاستی های جدی وجود دارد. “تاکنون wifi برای همه اغلب صفر است.” طبق نتایج ، فقط 70 درصد معلمان مدارس برای همه معلمان با WiFi کار می کنند. علاوه بر این ، نیمی از مدارس فای برای دانش آموزان ندارند. و: “فقط 57 درصد معلمان در مدارسی کار کرده اند که دارای تجهیزات دیجیتالی کافی هستند”. اتصال ابر نیز قابل درک نیست و بسیاری از معلمان از وسایل الکترونیکی خصوصی در کلاس استفاده می کنند.

آنسگر کلینگر از GEW تأکید کرد که کمبودهای فنی و حجم زیاد کار در همه گیرها منجر به حجم کاری غیرمعمولانه معلمان و همچنین شکاف دیجیتالی در حال رشد است. “ما باید جلوی این پیشرفت را بگیریم و آن را به روشی پایدار معکوس کنیم تا مدارس و دانش آموزان رها نشوند.” GEW خواستار اقدامی سریع شد: “سیاستمداران نمی توانند از این مشق شب جلوگیری کنند.”

© dpa-infocom ، dpa: 210601-99-820856 / 2