حس خوش ذوقی جاناتان کارتنبرگ

[ad_1]

فروشگاه آنلاین

حس خوش ذوقی جاناتان کارتنبرگ

Jonathan Kartenberg Gastronomy رستوران های برلین را در زیر یک سقف با سرویس تحویل “Good Taste” ترکیب می کند.


جاناتان کارتنبرگ یک فروشگاه آنلاین دارد

جاناتان کارتنبرگ فروشگاه اینترنتی “Good Taste” را ایجاد کرد.

عکس: فلوریان کوتلوسکی

جاناتان کارتنبرگ در بحران کرونر عطش خود را برای اقدام از دست نداد. از اول نوامبر سال گذشته ، دو رستوران “eins44” در Elbestrasse در Neukölln و “Irma la Douce” در Potsdamer Strasse در Mitte بسته شده اند. به جای ارائه فقط یک پیشنهاد رایگان ، 28 ساله فکر کرد اندازه آن بزرگتر است و این فروشگاه اینترنتی خوش سلیقه زنده. کارتنبرگ پروژه خود را یک بازار مجازی برای رستوران داران و تولیدکنندگان از برلین و براندنبورگ می داند ، یک کمد آنلاین که غذا حتی در هنگام قفل کردن می تواند غذاهای آنها را از رستوران های مورد علاقه خود ببرد.



علاوه بر رستوران های اختصاصی کارتنبرگ ، “برلو برهاوس” ، “لوبیچ” ، “کریستوفر” و “باب و تامس” نیز وجود دارد. جاناتان کارتنبرگ می گوید: “ما بازار خود را به کسانی ارائه می دهیم که الزامات کیفیت مشابهی دارند.”



غذاهای کامل ، کوکتل و ادویه جات



“Eins44” در مدت زمان کوتاهی به مکانی مدرن برای غذاخوری خوب تبدیل شده است – شامل 15 امتیاز “Gault & Millau” و یک توصیه “راهنمای Michelin”. “ایرما لا دوس” از اواخر سال 2019 که افتتاح شد ، خود را به عنوان آدرس شامپاین و غذاهای لذیذ فرانسه معرفی کرده است.

علاوه بر غذاهای کامل مانند بولبیا (“ایرما لا دوس” ، 15 یورو) و گولاش بازی (“Lubitsch” ، 18.50 یورو) ، سبد خرید همچنین می تواند در این فنجان از جمله انواع پائولا با گوزن ، غذاهای خاص نیز داشته باشد. ، 8.50 یورو) یا مربای زردآلو و اسطوخودوس (“Bob & Thoms” ، 5 یورو). کوکتل ها (به عنوان مثال “NOname” Dirty Martini ، 14 یورو) و شراب های انتخاب شده (به عنوان مثال Weingut Schauer ، Muscat Yellow 2019 ، 11 یورو) مکمل این پیشنهاد هستند. منوی فعلی پست های صبحانه “eins44” و “Irma la Douce” و همچنین چشیدن مزه پست صبحگاهی “Bonvivant” را نیز می توانید از طریق “The Good Taste” سفارش دهید. پرداخت ها با PayPal ، Klarna ، کارت اعتباری ، Google یا Apple Pay انجام می شود. تحویل در سراسر آلمان از طریق DPD یا در برلین با پیک انجام می شود.

کارتنبرگ و “طعم خوب” از ارتباطات مشترک ، تدارکات ، حسابداری ، بسته بندی و برچسب زدن استفاده می کنند. برلینر می گوید او امیدوار است که به این ترتیب نه تنها از رستوران داران در بیماری همه گیر پشتیبانی کند ، بلکه می تواند در دراز مدت در تغییرات صنعت سهیم باشد. جمع آوری منابع و صحبت با یک صدا تنها اولین قدم در این مسیر است.


[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *