ثبت نام خودروهای جدید در سال 2020 19 درصد کاهش یافته است



افت در بازار خودرو

ثبت نام خودروهای جدید در سال 2020 19 درصد کاهش یافته است

هرکسی که نگران شغل یا شرکت خود باشد ، دو بار به فکر گرفتن اتومبیل جدید است. فروش در سال 2020 با شیب بیشتری نسبت به سال های گذشته کاهش یافت. برخی از مدل های الکتریکی در حال رونق هستند – اما آیا این یک روند ثابت است؟

به روز شده: 01/08/2021 ، 16:07


در یک دهه گذشته تعداد خودروهای کمی ثبت شده است.

در یک دهه گذشته تعداد خودروهای کمی ثبت شده است.

عکس: dpa

خانه متحرک می تواند وسیله نقلیه نمادین Crown 2020 شود. برخی در سفرهای خود تختخواب ، حمام و آشپزخانه خود را با خود بردند زیرا هتل ها تابو بودند.

هیچ بخشی در نمایندگی های اتومبیل سازی آلمان رشد چندانی نداشته است: سال گذشته بیش از 76،000 خانه سیار ثبت شده است. اما خودروی جدید برای بسیاری از خانوارها و مشاغل دقیقاً در دستور کار نبود. در سال 2020 تعداد خودروهای جدید کمتر از ده سال دیگر در جاده ها در سراسر کشور وجود داشت. برای بهتر شدن کارها در سال جاری به ویژه ، رونق خودروهای الکتریکی باید ادامه یابد ، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.

بر اساس اعلام اداره حمل و نقل جاده ای فدرال (KBA) با 2.92 میلیون ثبت نام جدید ، بازار آلمان 19 درصد خوب کاهش یافته است. در بسیاری از کارخانجات ، خطوط تولید اغلب هفته ها در محل ثابت مانده بودند ، نمایندگی های فروش اتومبیل و دفاتر ثبت نام بسته بودند. دایملر روز جمعه گفت ، با توجه به این شرایط دشوار کلی ، فروش هنوز هم قوی بود.

اخیراً ، در سال 2010 ، پس از موفقیت در فروش در نتیجه پاداش اسقاط ، تعداد جدیدی ثبت نام کرده است. سپس مقادیر بازیابی شدند. علی رغم همه آوازهای قو در مورد اتومبیل – جوانان تلفن های همراه را به عنوان نمادی از وضعیت ترجیح می دهند ، اشتراک گذاری به جای مالکیت ، این شعار است که تغییر آب و هوا نه تنها باعث شرمندگی برای پرواز ، بلکه همچنین (شرم آور) رانندگی با ماشین است.

اما این اعداد به زبان دیگری صحبت می کردند. بیشتر و بیشتر اتومبیل های جدید به افزایش مداوم اضافه شدند. از آنجا که شرکت ها ناوگان خود را افزایش داده اند ، زیرا اشتغال افزایش یافته است.

تولیدکنندگان اطمینان دارند که خودروی خودشان همچنان مهم خواهد بود. اما بعید به نظر می رسد که به اندازه قبل از بحران تاج خودرو در آلمان خیلی زود فروخته شود. بهبود بنیادی و قوی چیزی غیر از تضمین است. و اگر شرکت ها حتی پس از همه گیر شدن بیشتر به دفتر خانه و کمتر به سفرهای تجاری اعتماد کنند ، این می تواند تقاضا برای خودرو را بیشتر کاهش دهد.

به گفته هیلدگارد مولر ، رئیس انجمن صنعت خودرو آلمان (VDA) ، در سال 2021 بهبودی حاصل خواهد شد. با این حال ، همچنین نشان نمی دهد که سطح قبل از تاج در سال جاری برسد. در سال 2019 ، 3.6 میلیون ثبت نام جدید بسیار قوی انجام شده است.

این صنعت برای سال 2021 – قبل از محاصره فعلی ، 3.1 میلیون نفر را هدف قرار داده است. اکنون نمایندگی های فروش خودرو دوباره بسته شده و فروشندگان نگران هستند. انجمن مرکزی صنعت خودرو آلمان هشدار می دهد: “بدون تجارت بهاری ، خطر ورشکستگی خرده فروشی و مشکلات عظیم برای کل صنعت خودرو وجود دارد.” علاوه بر این ، مالیات بر ارزش افزوده به سطح قدیم سال نو برگشته است. بنابراین ، بسیاری از مردم عمداً خرید اتومبیل را انتخاب کردند تا قیمت پایینی داشته باشند. در نتیجه ، در ماه دسامبر افزایش زیادی در ثبت نام ها وجود داشت.

اتومبیل های الکترونیکی امید بزرگی هستند. آمار فروش از تابستان افزایش یافته است. در ماه دسامبر ، بیش از هر چهار اتومبیل جدید باتری کار می کردند یا علاوه بر موتور احتراق داخلی ، دارای یک موتور الکتریکی بودند که می توانست به برق متصل شود. در طول سال تقریباً 395،000 نفر به خیابانها آمدند.

بودجه چند میلیون دلاری در اینجا تأثیر دارد: دولت فدرال و تولیدکنندگان حق بیمه خرید تا 9000 یورو و برای هیبریدهای الحاقی تا 6،750 یورو پرداخت می کنند. هیبریدهای بدون پلاگین از این کمک هزینه مستثنی هستند. پیش بینی می شود تا سال 2030 هفت تا ده میلیون ماشین الکتریکی در خیابان ها به خیابان ها بیایند. به گفته KBA ، اگر همه چیز مانند چند ماه آخر سال 2020 ادامه یابد ، می تواند کارساز باشد.

اتحادیه تولیدکنندگان بین المللی وسایل نقلیه موتوری گفت: “ما تخمین می زنیم که حداکثر 600،000 ماشین الکتریکی بی سیم و هیبرید پلاگین در آلمان امسال ثبت شود.” برای وسایل نقلیه تمام الکتریکی ، واردکنندگان از حرکت رو به جلو فولکس واگن به ویژه برای رنو و تسلا برخوردار هستند.

به گفته دایملر ، تقاضای زیاد برای مدل های برقی در حال سخت شدن است. سهم وسایل نقلیه الکتریکی در ناوگان جدید ناوگان مستقر در اشتوتگارت از 2 به 7.4 درصد افزایش یافته است. این امر همچنین برای تولیدکنندگان اتومبیل برای رعایت CO2 و محدودیت های آلاینده EU و جلوگیری از جریمه مهم است. VW و BMW همچنین میلیارد دلار در زمینه تحرک الکترونیکی سرمایه گذاری می کنند.

با این حال ، طبق مطالعه ای که موسسه بن برای تحقیقات اجتماعی Infas با منبع قاره ارائه داده است ، بسیاری از مصرف کنندگان در مورد مناسب بودن درایوهای جایگزین برای استفاده روزمره شک و تردید دارند. طبق یک نظرسنجی نماینده ، حدود یک سوم (35 درصد) از شرکت کنندگان آلمانی می توانند تصور کنند که یک ماشین کاملاً برقی خریداری کنند. از طرف دیگر ، 59 درصد گفتند: “احتمالاً نه.”

در چین کاملاً متفاوت است: 86 درصد از پاسخ دهندگان در آنجا به وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی باز بودند ، تنها 12 درصد آنها منفی بودند. رانندگان در ایالات متحده موقعیت میانه ای را دارند ، در حالی که نسبت بازارهای به همان اندازه مهم در فرانسه و ژاپن به طور کلی مشابه آلمان است. به طور کلی ، با توجه به خلاصه نتایج ، افزایش در مصرف وجود دارد. اما: “راه رسیدن به بازار انبوه هنوز راهی طولانی است.”

رانندگان اغلب نمی خواهند از موتور احتراق داخلی جدا شوند ، زیرا گزینه های شارژ هنوز کافی نیست. 61 درصد از پاسخ دهندگان در آلمان این دلیل را بیان می کنند. اندکی بعد ، “محدودیت محدود” و برنامه ریزی پیچیده و نیاز به وقفه های مکرر برای سفرهای طولانی (هر یک 57 درصد) دنبال شدند. برای 46 درصد ، قیمت نیز یک مانع است.

نویسندگان این مطالعه گفتند: “داده های نظرسنجی نشان می دهد که ماهیت مقررات ساختاری بیشتر است و در دراز مدت با پرداخت حق بیمه مشکل حل می شود.” این صنعت نیاز دارد: شهرداری ها باید موضوع ایستگاه های شارژ را در بالای لیست قرار دهند.

© dpa-infocom ، dpa: 210108-99-943180 / 3