بیشتر بانکداری آنلاین در طول تاج
[ad_1]
رفتار پرداخت ها در حال تغییر است
بیشتر بانکداری آنلاین در طول تاج
ترس از عفونت همچنین عادات پرداخت را در سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر داده است. آیا مصرف کنندگان در آینده به پول کمتر اعتماد خواهند کرد؟ یک مطالعه اطلاعاتی را ارائه می دهد:

پرداخت بیشتر کارت ، پول کمتر: بحران کرونا نحوه رسیدگی به پول را تغییر داده است.
عکس: dpa
فرانکفورت / ماین. بسیاری از مشتریان بانک ها پس از تجربه خود در بحران تاج ، می خواهند از کانال های دیجیتال برای معاملات مالی طولانی مدت خود استفاده کنند. علاقه به کانال های دیجیتال خصوصاً در گروه سنی 18 تا 29 سال افزایش یافته است.
در یک نظرسنجی توسط شرکت مشاوره ای EY در میان 1600 مصرف کننده در آلمان ، یک پنجم خوب (21 درصد) گفت که رفتار پرداخت خود را در طی همه گیر تغییر داده است و مایل است در آینده نیز این کار را ادامه دهد.
رابرت ملنیک ، شریک EY ، گفت: “همه گیر تاج و تخت در حال تسریع در تحول و دیجیتالی شدن بخش های مالی و بانکی است.” وی انتظار دارد در سالهای آینده از طرف شرکتهای مالی جوان موسوم به “فین تک” تقویت شود. “اما شرط اجباری این است که تامین کنندگان امنیت را کنترل کنند.”
پرداخت بیشتر کارت ، پول کمتری در کیف پول شما: تقریباً یک سوم (29 درصد) پاسخ دهندگان می گویند که بحران کرونا رفتار پرداخت آنها و نحوه رسیدگی به پول را تغییر داده است.
17 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی می خواهند بیشتر در آینده با کارت پرداخت کنند ، 12 درصد می گویند که در آینده پول کمتری با خود حمل می کنند. با این حال ، تنها 5 درصد از پاسخ دهندگان می خواهند از تلفن هوشمند به عنوان وسیله پرداخت استفاده کنند.
وقتی نوبت به بانکداری آنلاین می رسد ، پیشنهادات دیجیتالی اکنون برای اکثر مصرف کنندگان استاندارد است: 75 درصد پاسخ دهندگان می گویند اکنون همه یا بیشتر خدمات بانکی آنلاین خود را انجام می دهند.
© dpa-infocom ، dpa: 210108-99-942348 / 3
[ad_2]