دسته‌بندی نشده

برلین: BVG و S-Bahn – روز برنامه ریزی شده بدون بلیط


حمل و نقل محلی در برلین

برلین در حال برنامه ریزی یک روز بدون بلیط اتوبوس و قطار است

در 22 سپتامبر 2021 ، تمام برلینی ها باید بتوانند با اتوبوس و قطار رایگان سفر کنند. این کمپین بخشی از “روز بدون خودرو” است.


برلینی ها باید بتوانند در 22 شهریور بدون خرید بلیط در شهر سفر کنند.

برلینی ها باید بتوانند در 22 شهریور بدون خرید بلیط در شهر سفر کنند.

عکس: یورگ کراوتوفر / FFS

  • سنای برلین می خواهد شرط بلیط حمل و نقل عمومی محلی در پایتخت را برای یک روز به حالت تعلیق درآورد.
  • در این روز ، همه برلینی ها می توانند به صورت رایگان با قطارهای زیرزمینی ، قطارهای S-Bahn ، تراموا و اتوبوس سفر کنند.
  • این کمپین قرار است در 22 سپتامبر 2021 ، به عنوان بخشی از روز جهانی بدون اتومبیل ، برگزار شود.
  • انتقادات از طرف انجمن مسافران ایگب انجام می شود.



برلین همه برلینی ها باید بتوانند حداقل یک روز در سال احساس کنند که حمل و نقل عمومی محلی رایگان احساس می کند. سنا قصد دارد شرط بلیط را برای یک روز به حالت تعلیق درآورد. در جلسه روز سه شنبه ، سنا در مورد نظر مربوط به سناتور حمل و نقل Regine Gunther (سبزها) تصمیم گرفت.



این کمپین قرار است در “روز بدون اتومبیل” گنجانده شود که در سراسر اروپا در 22 سپتامبر 2021 برگزار می شود. بر اساس الگوی موجود در Berliner Morgenpost ، اداره ترافیک سنا و Verkehrsverbund برلین-براندندنبورگ (VBB) در حال کار در یک روز بدون بلیط هستند. استان براندنبورگ همچنین به دنبال مشارکت است تا این کمپین در سراسر منطقه تعرفه VBB برگزار شود.



BVG و S-Bahn در برلین – همچنین بخوانید:

سفر بدون بلیط به برلین: بین 550 تا 700 هزار یورو هزینه دارد

تعیین چگونگی تقویت پیشنهاد زمان بندی برای این روز ضروری است. گونتر در الگو نوشت ، از آنجا که روز بدون خودرو در یک روز کاری برگزار می شود ، ممکن است یک پیشنهاد حمل و نقل منظم در آن روز کافی نباشد ، زیرا کاربران دیگر می توانند از این پیشنهاد استفاده کنند. در کنار درآمد کمتری که انتظار می رود شرکت های حمل و نقل در این روز گزارش کنند ، هزینه های کمپین نیز وجود دارد. گونتر می گوید هنوز هیچ برآورد دقیق وجود ندارد.

با این حال ، در اولین محاسبه تقریبی ، اداره ترافیک هزینه تقریبی 570،000 تا 700،000 € را برآورد می کند. ایالت برلین شرکتهای حمل و نقل را برای آنها جبران می کند. در بیانیه آمده است ، از آنجا که اقدام برای بودجه مضاعف 2020/2021 و بودجه های تکمیلی در نظر گرفته نشده است ، این امر می تواند به هزینه سایر کارها در حمل و نقل عمومی محلی باشد. “

حمل و نقل 24 ساعته محلی و بدون بلیط ، که مجلس نمایندگان پاییز سال گذشته تصمیم گرفت ، فقط یکی از چندین کمپین در حدود روز بدون خودرو است. همانند سال قبل ، اداره راه در نظر دارد در این روز در سال 2021 ، با همکاری مناطق و مناطق زمینی موقت آلیانس ، تعدادی از بخش های جاده را به روی ترافیک ببندد تا به کودکان مکان بازی بدهد. سال گذشته ، 24 بخش جاده به طول کلی سه کیلومتر به طور موقت بسته شد.

انجمن مسافران ایگب نسبت به این اقدام انتقاد دارد

سیاستمدار حمل و نقل ، کریستین رونبورگ (چپ) خوشحال شد. “روز خوبی برای آزمایش چگونگی توسعه شماره حمل و نقل عمومی در صورت رایگان بودن پیشنهاد است.” می توان تأثیرات روی تعداد کاربران را برای اتصالات مختلف بررسی کرد.

جنس ویزکه ، نایب رئیس انجمن سفر ایگب ، این اقدام را با انتقاد بیشتری می بیند. “سرانجام ، ما به پیشرفت های ملموس نیاز داریم. در اصل ، اتفاقات کمی در حمل و نقل محلی رخ می دهد. “به گفته ویزکه ، حتی چنین روزی نیز نمی تواند این مسئله را پنهان کند. او همچنین روز هفته ، چهارشنبه را ناراضی می داند. “شخصاً فکر می کنم انجام این کار در آخر هفته بهتر باشد تا در هنگام شیوع بیماری بیش از حد سیستم سنگین نشود.” رونبورگ ، سیاستمدار حمل و نقل معتقد است که تأخیر ممکن است. “شما قطعاً می توانید در مورد تاریخ صحبت کنید ، لازم نیست که یک روز کاری باشد.” با توجه به همه گیری ، مهم است که پیشنهاد در آن روز به اندازه کافی افزایش یابد.


Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *