با اندکی تلاش خود را متناسب نگه دارید



سالم و لاغر

با اندکی تلاش خود را متناسب نگه دارید

تمرینات عرق کرده برای کاهش وزن؟ یک متخصص می گوید شما می توانید این کار را انجام دهید اما مجبور نیستید. کسانی که بطور مداوم اهرمهای دیگر را می چرخانند نیز به هدف نزدیکتر می شوند.


همیشه لازم نیست دویدن عرق کرده باشد.  حتی با داشتن 10 هزار قدم در روز ، کارهای زیادی برای تناسب اندام خود انجام می دهید.

همیشه لازم نیست دویدن عرق کرده باشد. حتی با داشتن 10 هزار قدم در روز ، کارهای زیادی برای تناسب اندام خود انجام می دهید.

عکس: dpa

هانوفر ورزش منظم می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند ، اما بسیاری از افراد نمی توانند این کار را انجام دهند. مربی شخصی Jan-Magnus Baman از هانوفر می گوید ، اما کاملاً ضروری نیست.



بامان گفت: “برای لاغر شدن به هیچ ورزشی احتیاج ندارید.” این متخصص همچنین می گوید: داشتن یک فعالیت اصلی در روز ، ایده آل در حدود 10000 قدم و داشتن غذای سالم ، کمک می کند.

بامان می گوید: “تجربه نشان می دهد كه بسیاری از افراد انجام تمرین شدید روزانه به مدت ده دقیقه را دشوار می دانند. آنها عرق می كنند و سپس باید حمام كنند.” “انجام کارهایی که به تلاش زیادی احتیاج ندارند و به راحتی می توانند در زندگی روزمره ادغام شوند آسان تر است.” این شامل ، به عنوان مثال پیاده روی در مسافت های طولانی تر است. حتی وقتی صحبت از رژیم غذایی می شد ، انجام تغییرات جزئی در یک عادت آسان بود.

به گفته بامان ، یک توصیه بسیار ساده اما موثر در رژیم غذایی برای کاهش وزن ، گنجاندن منبع قوی پروتئین در هر وعده غذایی است. “سبزیجات برنج سالم و معقول به نظر می رسند ، اما فاقد منبع پروتئین هستند – و به همین دلیل ظرفی از این دست برای مدت طولانی شما را شارژ نمی کند.” منابع خوب پروتئین مرغ و گوشت گاو ، اسکیر ، کوارک بدون چربی ، ماست یونانی بدون چربی و پنیر بدون چربی است. مانند Harzer Roller ، بلکه پنیر موزارلا و فتا و تخم مرغ.

© dpa-infocom ، dpa: 210112-99-996679 / 3