از دست دادن کامل پرچمدار K4 آلمان – Rauhe: “Supergau”



بازی های تابستانی در توکیو

از دست دادن کامل پرچمدار K4 آلمان – Rauhe: “Supergau”


یک لیفتراک به راحتی کایاک صورتی را با چهار دست آسیب رسانده است.

یک لیفتراک به راحتی کایاک صورتی را با چهار دست آسیب رساند.

عکس: dpa

یک لیفتراک یک کایاک آلمان را از بین می برد. مربی و خدمه شوکه شده اند. روتینیه راوه از “فروپاشی” صحبت می کند. اکنون یک قایق اضافی در راه توکیو است.

توکیو به سختی می توان برای یک چهار قلو آلمانی چهار برابر کرد. رونالد روهه ، پیشکسوت پس از سقوط قایق با تکنولوژی پیشرفته در لوکزامبورگ ، در استوری اینستاگرام خود گفت: “بدترین اتفاق برای ما رخ داد. لیفتراک در حالی که بارگیری شده بود ، به قایق سقوط کرد ، این یک ضرر کامل بود.”


چنگال ها به کایاک کربن برخورد کرده و از بین بردند. به خصوص تلخ: قایق پشتیبان در ژاپن یکی از دو قایق ساخته شده در سراسر جهان است. شماره بعدی: رووه گفت: “صورتی نیست.”

صورتی به عنوان نمادی از روحیه و قدرت تیمی

قایق های صورتی افتخار قایقرانان آلمانی است. در اولین بازی های المپیک پس از اتحاد – در سال 1992 در بارسلونا – صورتی روشن باید قایق ها را کمی در تصاویر هدف نشان دهد. این مزیت نوری در واقع با فناوری تلویزیون دهه 90 به دلیل کمی تاری ایجاد می شود. زیرا قایق های روشن اغلب طرح کلی کوچکی از تصویر را به سبک هاله ایجاد می کردند. در همین حال ، این مزیت دیگر در عصر HD و UHD داده نمی شود. با این وجود ، رنگ صورتی نماد روحیه و قدرت تیمی است. و این اولین حضور تیم کانو جمع شده از شرق و غرب را یادآوری می کند.

البته آرندت هانیش ، سرمربی تیم ملی ، گفت: “روانشناسی زیادی نیز وجود دارد ، به ویژه در رابطه با ملت های دیگر. چه کسی می خواهد توسط یک قایق صورتی برخورد کند؟” وی از همکاری با موسسه تحقیق و توسعه تجهیزات ورزشی در برلین (FES) قدردانی می کند. به ویژه چهار نفر با عرض خدمه معمولی سازگار بودند. پردازش کربن نازک با وافل با هماهنگی صندلی و برانکارد پا انجام می شود. علاوه بر این ، تغییراتی در پروانه کنترل اعمال شد. هانیش گفت: “ورزشكاران همیشه به این فکر می كنند كه چه چیزی می تواند بهبود یابد.”

K4 آلمان به عنوان بهترین مورد علاقه در توکیو

Max Rendschmidt ، Rauhe ، Tom Liebscher و Max Lemke نفرات برتر در 500 متر هستند. در سال 2016 در ریو ، رندشمیت و لیبشر در مسیری که در آن زمان دو برابر بیشتر بود ، با مکس هوف و مارکوس گروس طلا گرفتند. خدمه توکیو روز پنجشنبه یک قایق اضافی از مرکز آموزش فدرال در دوئیسبورگ ارسال کردند. او باید از طریق فرودگاه باری لوکزامبورگ به موقع وارد ژاپن شود. لیبشر درسدن گفت: “برای اطمینان ، ما آن را در یک جعبه چوبی بسته بندی کردیم.”

دیرک باهمه ، مدیر پروژه قایقرانی از سازنده کشتی FES آژانس کربن آلمان برای نمونه اولیه کربن ، گفت: “این چهار طراحی المپیکی دارند و این یک قایق آموزشی بود. اینکه آیا هنوز هم می تواند در توکیو به رنگ صورتی درآید ، تردید وجود دارد. سرمربی هانیش به اصل خود پایبند است: “قایق یکی است ، اما به خدمه ای که در آن نشسته اند بستگی دارد.”

© dpa-infocom ، dpa: 210721-99-466538 / 3