آگهی جدید دولت فدرال



بالاتر ، سریعتر

آگهی جدید دولت فدرال

هواپیماهای دولت فدرال تاکنون عمدتا با سقوط خود خبرساز شده اند. اکنون یک پرچمدار جدید وجود دارد که باید به شما کمک کند. اما در مقایسه با مدل قبلی یک اشکال هم دارد.


وزیر امور خارجه فدرال ، هایکو مااس اولین عضو دولت فدرال بود که هواپیمای جدید را برای یک سفر ایالتی سوار کرد.

وزیر امور خارجه فدرال ، هیکو مائس اولین عضو دولت فدرال بود که هواپیمای جدید را برای یک سفر ایالتی سوار کرد.

عکس: dpa

قاهره طول 67 متر ، سرعت 960 کیلومتر در ساعت ، پرواز بیش از 13-000 متر ارتفاع و می تواند بدون توقف به هر مقصد در جهان برسد.



ایرباس A350 “کورت شوماخر” تمام هواپیماهایی که تاکنون توسط رئیس جمهور فدرال فرانک-والتر اشتاین مایر ، آنگلا مرکل ، صدراعظم (CDU) و وزرای آنها استفاده شده است را تحت الشعاع قرار می دهد. وزیر امور خارجه هایکو مااس (SPD) اولین کسی بود که نیروی هوایی جدید جدید دولت را آزمایش کرد.

عصر روز یکشنبه ، اندکی پس از غروب آفتاب ، او در اولین پرواز با پرچمدار جدید به اصطلاح ناوگان سفید بوندسوهر پرواز کرد. در کمتر از چهار ساعت به قاهره رسید. مهمتر از همه: هیچ خسارتی نداشته است.

زیرا این همان چیزی بود که خلبانان دولتی قبلاً به آن معروف بودند: استعداد آنها در برابر مشکلات فنی. بدترین حادثه در نوامبر 2018 رخ داد ، زمانی که صدراعظم مرکل می خواست برای اجلاس G20 در بوینس آیرس با هواپیمای A340 “Konrad Adenauer” پرواز کند.

یک قطعه معیوب – یک واحد سوئیچینگ مرکزی در الکترونیک داخلی – دو سیستم رادیویی را فلج می کند ، که در موارد اضطراری باید تعویض شوند. علاوه بر این ، این نقص مانع از خلبان شدن هر نوع نفت سفید در هوا برای کاهش وزن هنگام فرود شد. هواپیمایی که به سمت برلین بلند شد ، باید اندکی پس از برخاستن برگردد. صدراعظم سوار هواپیمای لاینر اسپانیایی شد – و یک روز خیلی دیر به اجلاس مهمترین قدرتهای اقتصادی رسید.

این سقوط دوباره مورد تمسخر بسیاری قرار گرفت ، اما همچنین اطمینان حاصل کرد که بوندستاگ برای هواپیماهای جدید حدود 1.2 میلیارد یورو درآمد کسب کرده است. اکنون نتیجه موجود است آنقدر سریع که فضای داخلی ایرباس حتی تمام نشده بود. دسترسی زودهنگام به دولت در اولویت بود.

اکنون صدراعظم و دفترش مجبورند بدون داشتن یک مزیت مهم نسبت به مدل قبلی A340: اتاق خواب و سرویس بهداشتی مخصوص خود. در منطقه VIP دو صندلی وجود دارد که می توانند به عقب جمع شوند تا بتوان از آنها به عنوان تخت استفاده کرد.

آنچه در این مورد بیشتر است فضای جلسه است. در وسط هواپیما – بین منطقه VIP و “صندلی های ارزان تر” – یک سالن نسبتا بزرگ وجود دارد که به شما امکان می دهد حتی در زمان تاجگذاری با مردم صحبت کنید. به نظر می رسد که مااس وقتی در پروازهای خروجی در آنجا می نشیند ، کاملاً راضی است. اما او می خواهد هواپیمای جدید در وهله اول به عنوان ابزاری مفید درک شود که البته در حین سقوط نیز استفاده خواهد کرد – البته با احتیاط.

این سیاستمدار از SPD “با ماشین جدید (…) ، که سوخت کمتری مصرف می کند و به فرودهای میانی کمتری احتیاج دارد ، کار ما ساده تر می شود. و من از این موضوع بسیار خوشحالم.”

در اولین پرواز ، 133 صندلی بندرت اشغال شده بود. به دلیل کرونا ، هیئت کم است.

پیش بینی می شود تا سال 2022 دو فروند هواپیمای A350-900 دیگر به Bundeswehr تحویل داده شود ، سپس با یک اتاق خواب و حمام – تجهیزات VIP کامل. سپس می توان دو هواپیمای A340 20 ساله را که اخیراً نگرانی زیادی را برای دولت فدرال ایجاد کرده بود بازنشسته کرد. مائس همچنین چندین بار قربانی تصادف شده است. به عنوان مثال ، او یک بار مجبور شد یک شب اقامت در مالی ، آفریقای غربی را اضافه کند ، زیرا هواپیمای او خراب بود. روز دوشنبه از وزیر امور خارجه در قاهره سال می شود که آیا فکر می کند از چنین حوادثی در امان خواهد ماند؟ لحظه ای درنگ می کند. سپس او فقط می گوید: “البته”.

© dpa-infocom ، dpa: 210111-99-979272 / 2


جدیدترین فیلم های پانوراما

جدیدترین فیلم های پانوراما

نمایش توضیحات