آلمان برای مشاغل خانوادگی از جذابیت کمتری برخوردار است

[ad_1]

مطالعه در حال انجام

آلمان برای مشاغل خانوادگی از جذابیت کمتری برخوردار است

در سال های اخیر بسیاری از کشورها مالیات شرکت ها را کاهش داده اند ، اما آلمان این میزان را کاهش داده است. همانطور که یک مطالعه نشان می دهد ، این مورد باعث جذابیت کمتر مکان در مشاغل خانوادگی در سطح بین المللی می شود. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد.

به روز شده: 01/11/2021 ، 03:42


اندکی قبل از پایان جدول: جذابیت آلمان برای تجارت خانوادگی در سطح بین المللی کمتر است.

اندکی قبل از پایان جدول: آلمان در مقایسه بین المللی از جذابیت کمتری برای تجارت خانوادگی برخوردار است.

عکس: dpa

مونیخ / مانهایم. در یک نظرسنجی جدید بین المللی در مورد شرایط عمومی مشاغل خانوادگی ، آلمان در انتهای جدول کمی جلوتر است.

در مقایسه سالانه 21 کشور صنعتی توسط انستیتوی تحقیقات اقتصادی مانهایم ZEW ، آلمان اکنون تنها در رده هفدهم قرار دارد – فرانسه ، اسپانیا ، ژاپن و ایتالیا وضعیت بدتری دارند. ایالات متحده در شاخص ایالتی مشاغل خانوادگی در رتبه نخست قرار دارد. همانطور که بنیاد مشاغل خانوادگی روز دوشنبه به عنوان مشتری مطالعه اعلام کرد ، انگلیس و هلند دنبال می شوند.

ZEW شامل عوامل بسیاری در این مطالعه است: مالیات ، هزینه های کار ، بهره وری ، سرمایه انسانی ، مقررات ، بودجه ، زیرساخت ها و م institutionsسسات و انرژی. مشتری بنیاد مشاغل خانوادگی است. در سال گذشته ، آلمان هنوز در جایگاه 14 بود. نویسندگان این مطالعه نقاط ضعف در محل ، از جمله سایر موارد ، مالیات نسبتاً زیاد شرکتها و هزینه های کار را می بینند.

ZEW آلمان یکی دیگر از نقاط ضعف را در کیفیت زیرساخت های خود ، چه از نظر ترافیک و چه از نظر فناوری اطلاعات ، تأیید می کند. در این مطالعه آمده است: “به نظر می رسد آلمان از نظر کیفیت زیرساخت های خود از رقبای خود در اروپای غربی و شمالی ، بلکه در آمریکای شمالی و ژاپن نیز عقب است.” بنابراین ، نقاط قوت تأمین مالی و سرمایه نسبتاً خوب تجارت خانوادگی آلمان قبل از آغاز بحران کرونا است. این بنیاد برای اولین بار شاخص کشور را در سال 2006 به ثبت رساند و آلمان از آن زمان تاکنون 5 پله سقوط کرده است.

بنیاد انتقاد کرد ، هیچ مکان دیگری که مورد مطالعه قرار نگرفته باشد ، پیشرفت بدتری نداشته است. راینر کرچدورفر ، عضو بنیاد ، گفت: “اکنون بسیار مهم است که آلمان بتواند رقابت پذیرتر شود.” به گفته نویسندگان این مطالعه ، شرایط عمومی برای تجارت خانوادگی در سه کشور همسایه و ایالات متحده طی یک و نیم دهه اخیر بسیار بهتر شده است: از سال 2006 هلند هفت مکان صعود کرده است ، لهستان شش مقام ، جمهوری چک و ایالات متحده همزمان چهار نفر

© dpa-infocom ، dpa: 210111-99-974453 / 3

[ad_2]

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.