آلمان برای مشاغل خانوادگی از جذابیت کمتری برخوردار است



مطالعه در حال انجام

آلمان برای مشاغل خانوادگی از جذابیت کمتری برخوردار است

در سال های اخیر بسیاری از کشورها مالیات شرکت ها را کاهش داده اند ، اما آلمان این میزان را کاهش داده است. همانطور که یک مطالعه نشان می دهد ، این مورد باعث جذابیت کمتر مکان در مشاغل خانوادگی در سطح بین المللی می شود. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد.

به روز شده: 01/11/2021 ، 03:42


اندکی قبل از پایان جدول: جذابیت آلمان برای تجارت خانوادگی در سطح بین المللی کمتر است.

اندکی قبل از پایان جدول: آلمان در مقایسه بین المللی از جذابیت کمتری برای تجارت خانوادگی برخوردار است.

عکس: dpa

مونیخ / مانهایم. در یک نظرسنجی جدید بین المللی در مورد شرایط عمومی مشاغل خانوادگی ، آلمان در انتهای جدول کمی جلوتر است.

در مقایسه سالانه 21 کشور صنعتی توسط انستیتوی تحقیقات اقتصادی مانهایم ZEW ، آلمان اکنون تنها در رده هفدهم قرار دارد – فرانسه ، اسپانیا ، ژاپن و ایتالیا وضعیت بدتری دارند. ایالات متحده در شاخص ایالتی مشاغل خانوادگی در رتبه نخست قرار دارد. همانطور که بنیاد مشاغل خانوادگی روز دوشنبه به عنوان مشتری مطالعه اعلام کرد ، انگلیس و هلند دنبال می شوند.

ZEW شامل عوامل بسیاری در این مطالعه است: مالیات ، هزینه های کار ، بهره وری ، سرمایه انسانی ، مقررات ، بودجه ، زیرساخت ها و م institutionsسسات و انرژی. مشتری بنیاد مشاغل خانوادگی است. در سال گذشته ، آلمان هنوز در جایگاه 14 بود. نویسندگان این مطالعه نقاط ضعف در محل ، از جمله سایر موارد ، مالیات نسبتاً زیاد شرکتها و هزینه های کار را می بینند.

ZEW آلمان یکی دیگر از نقاط ضعف را در کیفیت زیرساخت های خود ، چه از نظر ترافیک و چه از نظر فناوری اطلاعات ، تأیید می کند. در این مطالعه آمده است: “به نظر می رسد آلمان از نظر کیفیت زیرساخت های خود از رقبای خود در اروپای غربی و شمالی ، بلکه در آمریکای شمالی و ژاپن نیز عقب است.” بنابراین ، نقاط قوت تأمین مالی و سرمایه نسبتاً خوب تجارت خانوادگی آلمان قبل از آغاز بحران کرونا است. این بنیاد برای اولین بار شاخص کشور را در سال 2006 به ثبت رساند و آلمان از آن زمان تاکنون 5 پله سقوط کرده است.

بنیاد انتقاد کرد ، هیچ مکان دیگری که مورد مطالعه قرار نگرفته باشد ، پیشرفت بدتری نداشته است. راینر کرچدورفر ، عضو بنیاد ، گفت: “اکنون بسیار مهم است که آلمان بتواند رقابت پذیرتر شود.” به گفته نویسندگان این مطالعه ، شرایط عمومی برای تجارت خانوادگی در سه کشور همسایه و ایالات متحده طی یک و نیم دهه اخیر بسیار بهتر شده است: از سال 2006 هلند هفت مکان صعود کرده است ، لهستان شش مقام ، جمهوری چک و ایالات متحده همزمان چهار نفر

© dpa-infocom ، dpa: 210111-99-974453 / 3