آرمین لاشچ س asksالی می پرسد – ایلان ماسک ، رئیس تسلا ، می خندد



کمپین انتخاباتی

لاش با ایلان ماسک ملاقات می کند – و اظهار تمسخر می کند

شمارش شده: لاشه می خواهد راه خود را باز کند

شمارش شده: لاشات می خواهد راه خود را باز کند

آرمین لاچه در حال شمارش است – و توانایی خود را برای حضور در رینگ بوکس ثابت می کند: با توجه به نظرسنجی های ضعیف ، کاندیدای صدر اعظم اتحادیه در آغاز مبارزات انتخاباتی خود تمایل به مبارزه نشان داده است.

نمایش توضیحات

آرمین لاشت ، نامزد صدراعظم HDZ با ایلان ماسک ملاقات می کند – یک تاریخ مناسب برای مبارزات انتخاباتی. اما صحنه ای در اینترنت وجود دارد که باعث تمسخر می شود.

برلین / گرنهیده.

  • آرمین لاشت و ایلان ماسک روز جمعه از محل ساخت تسلا در براندنبورگ دیدن کردند
  • این انتصاب برای نامزد صدراعظم HDZ خوب پیش رفت و توسط رئیس تسلا مورد تمجید قرار گرفت
  • با این حال ، لاشت با بیانیه ای باعث خنده در ماسک شد

ملاقات کاندیدای صدراعظم با بنیانگذار تسلا: For Armin Lashet (CDU) ، بازدید از محل کارخانه ساخت و ساز خودروهای برقی در گرانهید بیش از هر چیز عکس های زیبایی را در وعده می دهد کمپین انتخاباتیبه رئیس HDZ در محل ملاقات کرد الون ماسک و روشهای تأیید آلمان را با وی در میان گذاشت.

موضوعی برای گفتگو که لاچت روی کارت ها گذاشت. سیاستمدار اتحادیه ، در میان موارد دیگر ، در مبارزات انتخاباتی مطالبات بیشتری دارد مقررات زدایی و بروکراتیک شدنبه ایلان ماسک ، رئیس تسلا ، اعلام کرد که تغییراتی در این بخش ایجاد شده است حقوق انجمن پایان. “برای کسی که در اینجا ساکن نیست اما در نزدیکی دریای شمال یا آلپ بایرن زندگی می کند ، غیرقابل قبول است که بتواند برای توقف چنین پروژه هایی شکایت کند. ما باید چیزی را تغییر دهیم.”


ایلان ماسک برای Laschet: “او شبیه یک مرد بزرگ است”

ماسک ، کارآفرین آمریکایی ، گفت که هر سال موارد جدیدی وجود دارد مشکل ساز است آئین نامه صادر شد و به حدی رسید که دیگر کاری نمی توان انجام داد. مقررات باید مرتباً مورد بازبینی قرار گیرد. لاشات تاکید کرد که مفاد فعلی مربوط به گذشته است توافق اقلیمی پاریس توسعه یافته. اما اگر اوضاع به همان اندازه جدی است که هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا می گوید ، پس ما باید سرعت خود را افزایش دهیم. “




به این ترتیب ، ماسک و لاشه وحدت خود را نشان دادند. رئیس تسلا حتی کار بهتری انجام داد و در مقابل مطبوعات جمع آوری شده ، برای نامزد پست ستایش کرد: ماسک در پاسخ به این سوال که نظر او در مورد لاشه چیست ، پاسخ داد: “به نظر می رسد او مرد بزرگی است.” این سوال که آیا این سیاستمدار صدراعظم بعدی فدرال خواهد بود یا خیر ، باید توسط رای دهندگان واجد شرایط در انتخابات فدرال تعیین شود.




لاچت در مورد خنده ایلان ماسک اظهار نظر کرد – و به صورت آنلاین

برای آرمین لاشت قرار ملاقات تا آن زمان خوب پیش رفت – اما پس از آن وی بیانیه ای ارائه داد که توسعه دهنده خودرو را عصبانی کرد. همانطور که لاشچت گفت ، سیاستمداران در آینده مشخصات فنی دقیقی برای انواع درایوها ارائه نخواهند کرد و به عنوان مثال ، علاوه بر فناوری باتری ، استفاده از تکنولوژی هیدروژن با کامیون امکان پذیر است ، ماسک با خنده دستی تکان داد. همچنین بخوانید: نظرسنجی های کشویی: اتحادیه چگونه از لاشکت ناامید می شود

لاشات سپس به انگلیسی پرسید که آینده خودرو ، برق یا هیدروژن چیست ، زیرا یک اختلاف علمی وجود داشت. “البته برقی. هیدروژن یکی است اتلاف وقتماسک – که با شرکت تسلا از برق استفاده می کند – پاسخ داد و خندید.

که در رسانه های اجتماعی این صحنه باعث تمسخر و انتقاد از لاشت شد. رقبای سیاسی بلافاصله از فیلم گزیده به عنوان الگویی برای آن استفاده کردند صلاحیت سیاست اقتصادی از نامزد خود برای صدراعظم سوال کند. حدود ساعت 6 بعد از ظهر ، تقریباً 500000 نفر این صحنه را در توییتر مشاهده کرده بودند.



همچنین جالب: آرمین لاشت: ادعاهای جدید سرقت ادبی – از ویکی پدیا کپی شده است؟

سیاستمداران HDZ در توییتر از رئیس جمهور خود لاشات دفاع کردند: او درباره کامیون ها صحبت می کرد ، اما درباره اتومبیل ها. در واقع ، نامزد صدراعظم صراحتا درخواست “ماشین” کرد. این را نمایندگان مطبوعات که در این قرار حضور داشتند نیز بیان کردند.


در دفاع از خود ، آرمین لاشت اکنون وضعیت را متفاوت از قبل نشان می دهد.


بررسی واقعیت: آیا فناوری هیدروژن واقعاً آینده ای ندارد؟

در واقع استفاده از هیدروژن برای استفاده در خودروهای صنعت به عنوان منسوخ – و نه فقط برای ایلان ماسک. مثلا، گروه فولکس واگن این بحث مدتهاست که خود به خود حل شده است. تحت هربرت می میرد ، این شرکت اکنون کاملاً به مدل های باتری متکی است. در حال حاضر ، فولکس واگن تنها در زمینه فناوری هیدروژن سرمایه گذاری می کند ، اما 35 میلیارد یورو برای حمله باتری تا سال 2025 برنامه ریزی شده است. در بهار امسال ، دیز دوباره تاکید کرد که فناوری هیدروژن را اتلاف انرژی و زمان می داند.


بر تکنولوژی هیدروژن بر اساس مطالعات قبلی ، سه مشکل اصلی دارد: گران بودن ، حمل و نقل بسیار سنگین ، بسیار ناکارآمد. به طور خاص ، تلفات انرژی ناشی از تبدیل مضاعف برق به هیدروژن منجر به مشکل عملکرد می شود. بنابراین ، اظهارات Laschet در Grünheide نیز انتقاداتی را برانگیخت ، زیرا در واقع به معنای ماندگاری آینده فناوری هیدروژن در اتومبیل ها بود. هیچ استدلال علمی وجود ندارد هستند.

تسلا در حال ساخت یکی در نزدیکی فرودگاه پایتخت است کارخانه ماشین سازی، در آینده حدود 500000 اتومبیل برقی از خط مونتاژ خارج می شوند. تولید در ابتدا قرار بود در ماه جولای آغاز شود ، اما تا پایان سال در اتاق است. تسلا نیز در حال برنامه ریزی یکی از آنها است کارخانه باتریکه روند تصویب را کند می کند. تا کنون ، این شرکت با تأییدیه های اولیه ساخته شده است. رئیس تسلا اطمینان داشت که مراحل تأیید در ماه اکتبر به پایان می رسد.

کارخانه تسلا: مهلت اعتراض هنوز در حال اجرا است

دولت ایالت براندنبورگ با احتیاط واکنش نشان داد. مهلت اعتراض احتمالی به درخواست تغییر یافته برای مجوز هنوز تا 19 آگوست است تسلاوزارت محیط زیست روز جمعه در پوتسدام در صورت درخواست گفت. سپس به اعتراضات و اظهارات مقامات رسیدگی می شود. “بنابراین ، هیچ تاریخ مشخصی برای تصمیم گیری در مورد برنامه در حال حاضر نمی تواند مشخص شود.” همه شرکت کنندگان سخت تلاش کردند “یک روش سریع و امن را تضمین و تکمیل کنند.”




(با dpa)